***Skelleftetråden***
Jo, jag ska nog vara hemma hela dagen ![]()
Jo, jag ska nog vara hemma hela dagen ![]()
Det blir jättebra ![]()
Precis! Dom kommer att förlora alla på det sättet. Även jag har sökt till Alltele så vi får se om jag får något svar därifrån.
Det är det jag inte fattar...om man nu får så mkt beröm och att dom tycker man är så himla duktigt VARFÖR får man då inte chansen till en bättre titel när de väl söker någon som man skulle passa perfekt till?!
Jo det håller jag med om! Men hon har ju stora problem...
Vi får se hur det går nu när jag ska börja jobba natt...om man kommer att få nån skit eller...tycker att dom alltid hittar saker att gnälla på en för...
Jo, jag sa att jag ville jobba natt. Jag hinner träffa Alicia mer om jag jobbar nat...konstigt nog...sen så handlar det ju bara om 4 dgr i månade så det sa nog gå bra...
Jo, det är det jag känner...det är SÅ mkt lugnare när alla har gått hem. Stortrivde nu när Fora fick jobba kväll...va så tyst och skönt när alla gik hem vid 17
Sen passade vi även på att spela twister när det inte ringde ![]()
Sov gott ![]()
Verkligen! Jag skulle inte våga blinka ens....man vet ju aldrig vars hon dyker upp med sitt burriga hår ![]()
hahaha
Nä, när man väl slipper henne så vill man då inte söka upp tanten!!!
Ett under egentligen att kvinnan inte är uppe på nätterna och skicka en massa F9...jag menar hon gör ju det all annan tid på dygnet...
Men det kommer säkert *suck*
God natt! ![]()
Felicia: Precis...jag fick också ut 5000:- i månaden innan jag började på xzakt så nu har vi det bra ställt
Jag menar förra månade fick jag ut över 18.000 och denna månad över 22.000...så nog tror jag att vi klarar oss
Kommer att kännas "lite" nästa månad när man får ut mellan 11.000-13.000
Jo, men jag jobbar hela dagarna...
Felicia: Precis som de andra säger så ser man en stooor skillnad i ansiktet på dig. Tycker även att man ser att du har gått ner på kroppen. Kanske inte lika tydligt men det syns.
*pust* nu har jag ÄNTLIGEN kommit igenom allt som har skrivit!!!!
Så nu är jag så trött att jag tror jag går o lägger mig
Felicia: Träffade på din man och son idag....vi åt nog från samma ställe skulle jag kunna tänka mig
Jag tror jag måste lämna min åsikt om uteställerna här i stan också...
På o´learys går jag ALDRIG. De få gångerna jag har varit där så har snitt ålderna varit på 18...om inte lägre ibland!
På Station går jag aldrig heller men det berro mest på att jag inte tycker om lokalerna.
Balzac är det ställe som jag går till när jag går ut. O inte tycker jag att ålderna är sååå låg men det kanske är som Maltazar säger, beror kanske på hur mkt man har hällt i sig, hur mkt man ser
Ingen som är vaken här? Själv så jobbar jag natt så jag har måååånga timmar kvar