Inlägg från: Lillhjärtat04 |Visa alla inlägg
  • Lillhjärtat04

***Skelleftetråden***

Jo, jag ska nog vara hemma hela dagen

maltazar skrev 2008-03-15 23:25:27 följande:
    okej, betalning precis lagom med lönen då :)är du hemma något imorn?
  • Lillhjärtat04

Det blir jättebra

maltazar skrev 2008-03-15 23:31:17 följande:
    okej, går det bra om vi dyker upp nån gång på eftermiddagen då?
  • Lillhjärtat04

Precis! Dom kommer att förlora alla på det sättet. Även jag har sökt till Alltele så vi får se om jag får något svar därifrån.

Det är det jag inte fattar...om man nu får så mkt beröm och att dom tycker man är så himla duktigt VARFÖR får man då inte chansen till en bättre titel när de väl söker någon som man skulle passa perfekt till?!

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:31:20 följande:
    Ja det är helt jävla galet tycker jag. Samma att dom förlorar mickePe. han är jätteduktig men dom kunde inte ge han enbart dagtid så då sökte han sig vidare till Alltele där han får dagtid.Om dom fortsätter som dom gör kommer dom nog förlora Tony till slut oxå. Han hjälper alla hela tiden och får komplimanger och beröm av ledningen, men då det gäller så skiter dom i han :S
  • Lillhjärtat04

Jo det håller jag med om! Men hon har ju stora problem...
    Vi får se hur det går nu när jag ska börja jobba natt...om man kommer att få nån skit eller...tycker att dom alltid hittar saker att gnälla på en för...

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:45:53 följande:
    Speciellt då han får sitta som Tl då ingen annan finns som tl där.. Och han hjälper dom som är tl, för han vet mer än vad dom vet... Förutom Magnus som vet mer, men annars är det Tony som kan mest. Och då tl's får ta hjälp av tony och tony ändå inte får bli tl är det nåt stort fel
  • Lillhjärtat04

Jo, jag sa att jag ville jobba natt. Jag hinner träffa Alicia mer om jag jobbar nat...konstigt nog...sen så handlar det ju bara om 4 dgr i månade så det sa nog gå bra...

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:49:41 följande:
    Ah, ska du börja med nätter? Ja dom pressar ju folk nåt grymt. Som du säger, alltid är det nåt hos dom
  • Lillhjärtat04

Jo, det är det jag känner...det är SÅ mkt lugnare när alla har gått hem. Stortrivde nu när Fora fick jobba kväll...va så tyst och skönt när alla gik hem vid 17 Sen passade vi även på att spela twister när det inte ringde

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:54:34 följande:
    Ah, jamen då är det nog lugnt ska du se. Borde nästan vara lugnt som satan att få jobba natt o slippa en del?
    [/citat]

Det är så jag också känner...att det är skönast att vara på det där jobbet när ingen annan är där och som tur är så är aldrig Gunilla där på nätterna
    Pumpkin skrev 2008-03-15 23:55:30 följande:
    [citat]
    Jag måste säga att jag gillade verkligen att jobba natt, det var som lugnt och skönt och inte massa stress runtikring. Dessutom kunde man slumra lite på soffan för det mesta
  • Lillhjärtat04

Sov gott

Felicia6 skrev 2008-03-15 23:57:25 följande:
    Nä nu blir det sängen för mig. (eller ja är ju i sängen redan, men jag ska sova )natti alla
  • Lillhjärtat04

Verkligen! Jag skulle inte våga blinka ens....man vet ju aldrig vars hon dyker upp med sitt burriga hår

Pumpkin skrev 2008-03-16 00:00:48 följande:
    Haha, nej, det vore skrämmande om hon hängde där på nätterna OCKSÅ! Snacka om att drömma mardrömmar
  • Lillhjärtat04

hahaha Nä, när man väl slipper henne så vill man då inte söka upp tanten!!!

Ett under egentligen att kvinnan inte är uppe på nätterna och skicka en massa F9...jag menar hon gör ju det all annan tid på dygnet...

Pumpkin skrev 2008-03-16 00:03:47 följande:
    Haha När jag slutade sa hon åt mig att jag såå gärna fick komma in på kontoret i Stockholm och hälsa på, eller varför inte komma hem till henne? Aaaldrig i livet!
  • Lillhjärtat04

Men det kommer säkert *suck*

God natt!

Pumpkin skrev 2008-03-16 00:09:00 följande:
    Ja det har jag också tänkt på. Hon skulle ju kunna ställa klockan så att hon vaknar en gång i timmen (minst!) så hon kan skicka ut ett par "peppande" F9 till den stackars nattarbetaren Nej, nu ska även jag sova.Natti natt
  • Lillhjärtat04

Felicia: Precis...jag fick också ut 5000:- i månaden innan jag började på xzakt så nu har vi det bra ställt Jag menar förra månade fick jag ut över 18.000 och denna månad över 22.000...så nog tror jag att vi klarar oss Kommer att kännas "lite" nästa månad när man får ut mellan 11.000-13.000

• Lillhjärtat04

Jo, men jag jobbar hela dagarna...

Annamus skrev 2008-03-16 13:23:17 följande:
    Verkligen ingen som var intresserad av Tupperware alltså?
  • Lillhjärtat04
    madigan skrev 2008-03-26 19:04:50 följande:
    våran hyra är på 7000 för en 4:a på 79 kvm...pest
    7000 ??? det va inte billigt...vi bor hos Skebo och betalr 6000:- (totalhyra) för en 4:a på 95kvm
  • Lillhjärtat04
    Felicia6 skrev 2008-03-27 22:44:44 följande:
    Jag älskar självscanning och att jag själv kan betala med kortet och slippa stå i kassorna Vi försökte storhandla på Willys en gång och det slutade med att det vart dyrare så jag fortsätter nog handla på coop Sen på coop får man ju bra med såna där checkar oxå tycker jag
    Vi har också storhandlat på Willys en gång och det vart dyrare än på Coop. Så vi håller oss också till Coop och deras självscanning
  • Lillhjärtat04

Felicia: Precis som de andra säger så ser man en stooor skillnad i ansiktet på dig. Tycker även att man ser att du har gått ner på kroppen. Kanske inte lika tydligt men det syns.

• Lillhjärtat04

*pust* nu har jag ÄNTLIGEN kommit igenom allt som har skrivit!!!!
    Så nu är jag så trött att jag tror jag går o lägger mig

• Lillhjärtat04

Felicia: Träffade på din man och son idag....vi åt nog från samma ställe skulle jag kunna tänka mig

• Lillhjärtat04
    Felicia6 skrev 2008-03-29 23:15:15 följande:
    Lillhjärtat04, hihi Lilla kina? Vad åt ni för gott då?
    Jepp. vi åt friterad kyckling med sötsur sås Ni då?
  • Lillhjärtat04

Jag tror jag måste lämna min åsikt om uteställerna här i stan också...

På o´learys går jag ALDRIG. De få gångerna jag har varit där så har snitt ålderna varit på 18...om inte lägre ibland!
    På Station går jag aldrig heller men det berro mest på att jag inte tycker om lokalerna.
    Balzac är det ställe som jag går till när jag går ut. O inte tycker jag att ålderna är sååå låg men det kanske är som Maltazar säger, beror kanske på hur mkt man har hällt i sig, hur mkt man ser

• Lillhjärtat04

Ingen som är vaken här? Själv så jobbar jag natt så jag har måååånga timmar kvar

Svar på tråden ***Skelleftetråden***