• Peda

***Skelleftetråden***

Blir nyfiken, vart uppe i norbotten ?
    Du behöver inte svara om du inte vill.
    bara vart nyfiken ! =)

skrutteluttan74 skrev 2008-03-01 23:28:22 följande:
    Oki...måste trots allt vara skönt att ha det så...Mina älsta barn är 12 & 14 och har sin pappa uppe i Norrbotten,grabben har inte varit dit sen i juni och tjejen sen i nov och ingen av dom har just nu en tanke på att åka.Men dom har så mycke annat nu för sej,så både jag och pappan förstår dom...Härligt med symaskin,ibland behövs dom bara rengöras och som min,man får inte köra så snabbt med den,då funkar den kanon
  • Peda

Jo,från Gällivare. Tänkte om jag visste vem det var...

skrutteluttan74 skrev 2008-03-01 23:49:33 följande:
    Jo,självklart kan jag svara...Utanför Arvidsjaur....VIsst var du från Norrbotten ??
  • Peda

JA*lol* vafan..ja LOVAR jag tänkte och var säker jag skrivit tuwa.. men ser ju nu att det står ju MALVA! *lol* haha.. skönt att ja förstående vänner!! *lol*

Sarah81 skrev 2008-03-02 19:35:18 följande:
    Peda : Du är för söt i din lilla ammnigsbubbla Fast det var ju Tuwa som fyllde 1
  • Peda

Seriöst?? Det är ju nog grymt övergrepp som det är!! Stackars barn. Och stackars mamma som fick se sin son ha ont! =(

hally skrev 2008-03-03 07:56:06 följande:
    Peda: Jo han hade embla i armvecken men inte på handlederna, där resonerade de så här "Han är liks redan så arg så vi provar här utan bedövning". Schysst...men sen fick han embla på fötterna och där fick de i slangen på hyffsad tid. Nu har han den i foten fortfarande sen i fredags. Man vet ju hur det känns
  • Peda

Var det dära en pik eller ?? *diverse finnar *

Soulie skrev 2008-03-05 08:51:40 följande:
    godmorgon skebor, skeåbor, skelleftebor och diverse finnar d: fick ta på mig solglasögon på väg till jobbet och det kändes bra d: känns som sommarn snart är här! :D
    Det har vart underbart ute idag och solen gassar på rätt bra faktiskt!! =) Längtar jätte mkt efter sommaren nu.
  • Peda

Jopp !=) Är så sugen att göra en tredje jag.. en med mina barns namn på nåt fint vis .
    Synd bara det gör sååå ont!! =) Jag är hyper känslig för smärtan.

skrutteluttan74 skrev 2008-03-09 12:14:11 följande:
    Är det ngn av er som brukar se Miami Ink ??Serien om tatuerarna ?? ...Alltså vilka grejor dom gör...helt fantastisgt duktiga är dom
  • Peda

pissypopi: Fy så jobbigt för lilla tösen!! =( Hoppas hon kryar på sej fort. Skickar en kram till henne och mamma som får vara uppe med henne på natten. (Inte ens vi med bäbis är uppe den tiden! =) )

• Peda

Jag ryyser bara jag hör hur jobbigt ni har det !! =( Huvva.. detta årets magsjuka är av rekord tror jag! Aldrig hört att många vart så ruskigt sjuka så länge!

• Peda

Din son har ju så vackert namn !! =)

lilun skrev 2008-03-12 08:42:19 följande:
    angående tapetesering så har jag och marcus själv gjort alexander rum (övriga rum gjorde syrran karl som är målare) vi stod i valet och kvalet ifall vi skulle spackla eller sätta upp genvägen efter mycket om och men så valde vi genvägen och det rekommenderar jag inte, man sparar ingen tid och det är dyrt plus att det inte blev så bra men det kanske inte gör så mycket eftersom jag anar att lilleman kommer att måla och riva på tapeten inom en snar framtid. Det vi har kvar att tapetsera blir att spackla.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***