***Skelleftetråden***
felicia6: jag tycker att det syns, kanske mest i ansiktet men även på magen, hoppas att det fortsätter att gå bra med vktminskningen.
felicia6: jag tycker att det syns, kanske mest i ansiktet men även på magen, hoppas att det fortsätter att gå bra med vktminskningen.
Vi handlar oftast på coop och vi gör nog det för att det är nära men ibland så brukar vi åka upp till maxi (tycker att dom har ett större utbud av vissa saker, typ fruker. Däremot så är jag jättadålig på att storhandla gör det nästan aldrig, och då jag gör det så får vi slänga en massa mat så vi småhandlar för det mesta.
har fått världens ide om vad jag ska göra på min otroligt fula a´la 70-tals toalett på övervåningen, (eftersom vi inte har råd att renovera den just nu) tänkte ta och klä in skåpen som står ovanför handfaten med en snygg tapet, vad tror ni kan det bli snygg? har aldrig ptovat nått sånt förrut men om man "ruggar" upp lacken så borde det ju inte va nå problem och få det att fästa, kan jag tycka. Nåja tror att jag ska testa i alla fall och se hur det blir.
wilmersmamma: Precis som du så kollar jag runt på barnvagnar, kolla på billigabarnvagnar.se
Har hittat en trehjuling där i blåfärg som kostar 1500 spänn, helt klart i rättprisklass, vet däremot inte om dom har annat än trehjulingar men du kan ju kolla.
wilmersmamma: näe hade inte tänkt att göra det, min barnvagn som jag har nu kan jag flytta handtaget både bak och fram så det är inte nödvändigt.
Men jag började fundera ifall det är smatare att ha ett svängbart hjul fram, men då kostar dom ju lite mer också, känns som onödigt att slänga ut en massa pengar på an andra vagn.
peda: jag har en crescent kombivagn, är helnöjd så den ska inte säljas, men vill ha en lite smidigare vagn speciellt då man ska gå på stan.
idag så har jag gjort något mycket dumt, jag nämligen börjat måla i klädkammaren och det blir inte ens bra....så nu hade jag tänkt att sätta upp två tre våder med tapet för att täcka det värsta......
Dessutom så har jag en hopplös 8 månders bäbis idag som inte är på sitt bästa humör.
annamus: jepp tror det, han är super trött just nu men vägrar sova, och humör blir ju liksom inte bättre av det, så nu hoppas jag att han snart somnar så jag hinner med tvätten som jag har i tvättstugan....
maritmedm: näe inte direkt men det verkar som om det aldrig är det här numera....och jag som vill ha ordning och reda.....
maritmedm: det verkar ju inte bättre, han som i vanliga fall tror sig leka en stund själv är som helt förbytt idag.
turia: jag tror att det kan vara vårat fel att det är dåligt väder för vi köpte solglasögon till lilleman i lördags och sen dess har det varit konstant dåligt väder.
på tal om ikea möbler så har jag precis köpt lampan som ni pratat om fast jag ska inte ha den i köket utan i vårat sovrum som redan är taget från en ikea katalog, har redan malm sängen och den höga malmbyrån. Bryr mig inte alls ifall alla har likadana möbler som jag, köper det jag tycker är snyggt.
på tal om furu så har jag hört att det är påväg tillbaka.....plus att jag såg en massa möbler i furu (som dom inte har haft tidigare) nu då vi har på ikea i lördags. Så kanske om ett ett år eller två så har alla kanske helt plötsligt furu igen? Jag tycker inte heller furu är snyggt med blir det en "trend" så vet man ju aldrig....
felicia6: Jag skulle gärna komma så om marcus är ledig så tittar jag gärna förbi. Jag har ju inte så långt att gå....
felicia6: joo vi trivs bra, tar lite lång tid att komma iordning specillt då vi renoverar samtidigt
felicia6: vi fick visst med lite ohyra på köpet av lgh, har misstänkt det sendan vi flyttade in men dom kan ju unte sanera nåt jag inte sett men nu i helgen så såg jag inte bara ett kryp utan flera, så på söndagen så "flyttade" jag och alexander till min mamma och pappa i piteå, men vi kommer hem imorgon så då blir det att ställa allting till rätta.
nån som vet när värmen kommer? Är less på att det ska dra kallt varje dag, och det skulle ju inte skada ifall man fick lite färg innan sommaren!
madigan: hoppas att det stämmer för jag fyller år den 27 och det skulle inte sitta helt fel med lite värme.
Idag så har vi äntligen köpt en "ny" bil, blev lite dyrare än vad vi hade tänkt men så är livet, så nu får vi äntligen lämna tillbaka "stenen" som vi har haft som lånebil, skönt.
hally: det blev en ranult laguna 2.0T, har dock inte sett till den så mycket ännu eftersom gubben tog den till jobbet och skulle putsa upp den, typiskt.