Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

xylifon skrev 2008-04-07 09:53:01 följande:
    våra barn har sldrig kunnat sova i våran säng, har försökt någon gång då de drömt mardrömmar (alvin) men tillslut blir han så läss på attd et är varmt och trångt att han trottsar spökena o går tillbaka till sin egen säng men jag förstår honom, ibland skull ejag villja ha en egen säng också o slippa ligga brevid den mänskliga kaminen som jag är gift med
    Hahahaha, så du säger
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-07 10:18:49 följande:
    dagens sanning var det. daniel går i t-tröja nu om jag inte tvingar han att ha jacka för att det ser bättre ut då man tex är på obs, där alla andra har jackor
    Haha, Danne i ett nötskal Han kommer ju koka upp hos oss den 19:e
  • maritmedm

Då står petter för de andra halvan då Han är ju oxå sjukt varmlivad... fast då har han ju ett superunderställ på krppen som kallas duga

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-07 12:29:42 följande:
    peda: hade han inte varit borta minst 12timmar perdygn så hade vi inet behövt bergvärmen jag skrev inte att det var olagligt jag skrev bara att "man ska verkligen inte åka rulltrappa med vagn" :-P
    Hur gick det på VC?
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-04-07 12:37:41 följande:
    15 i crp, så förmodligen ett virus. men dock inte streptokocker. ska väl o träffa läkaren i morgon kasnke... men kommer nog at ta ett år eller så innan jag får komma å öron näsa hals o röntka bihålorna! hur i H ska jag orka jobba åtta veckor i sommar heltid o även ahand om alla barnen (inräknat min kamin)
    jA OM DET BARA VARIT BARNEN OCH JOBBET HADE DET JU VARIT LUNGT MEN DÅ DU HAR KAMINEN Å SKÖTA OXÅ SÅ FÖRSTÅR JAG ATT ÅNGESTEN KRYPER PÅ
  • maritmedm

Det ska väl räcka med att de sätter upp lappar. De räknar väl med att de som har barnen på dagis är de som kommer. Är barnen inte där under längre perioder är det ju inte så aktuellt att de föräldrarna är där. Tycker inte alls det är särskillt konstigt faktiskt. Har ni valt att ha barnet hemma så är det upp till er att hålla koll på vad som händer på dagis.

• maritmedm
    hally skrev 2008-04-08 11:40:23 följande:
    Smultronet12: Just semesterlistorna tror jag de jagar alla med blåslampa, för de måste de få in Vårt dagis är mycket bra på informera och de brukar alltid vara ute i väldigt god tid innan med sånt så även om man är borta 2-3 veckor brukar man hinna läsa om det.Har precis satt upp en renoveringstapet, sån Easy Cover och himmel vad smidigt. Tyvärr har jag alltsomoftast bråtom igång med sån där och inte tänkte jag på att det stod Glasfiberväv...förrän det började sticka nåt hemskt på händer och armar
    Haha, låter som nåt jag skulle kunna göra
  • maritmedm

De som inte hade lämnat in semesterlistorna innan sista mars skulle visst räknas som att de inte behöver dagis i sommar så de kommer räknas bort.

• maritmedm
    emmapemma4 skrev 2008-04-08 12:22:55 följande:
    vi ska lämna in senast 18 april
    Oj va skönt, då kanske man har hunnit få ett hum om hur sommaren kommer se ut. Tycker det käns trist att måsta fylla i ett schema som mest troligt inte kommer se ut så... käns alltid dumt då det kanske blir att hon helt slipper sommardagis och så har man skrivigt för heltid. Tänkte att om fler måste göra som jag så kan de ju måste plocka in en massa personal å så kommer kanske hälften av barnen. Fast förstår ju samtidigt att de vill veta så långt i förväg som möjligt hur sommaren kommer se ut.
  • maritmedm
    lilun skrev 2008-04-08 12:42:29 följande:
    idag så har jag gjort något mycket dumt, jag nämligen börjat måla i klädkammaren och det blir inte ens bra....så nu hade jag tänkt att sätta upp två tre våder med tapet för att täcka det värsta......Dessutom så har jag en hopplös 8 månders bäbis idag som inte är på sitt bästa humör.
    Ingen bra dag att renovera hör jag
Svar på tråden ***Skelleftetråden***