Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

***Skelleftetråden***

Soulie skrev 2008-03-08 12:02:00 följande:
    hihi aa det kan du få d: hjälp mig härifrån jag är så less! ):
    Du kan ju komma hem på lunchen iaf så kommer du bort en liten stund
  • Felicia6
    Soulie skrev 2008-03-08 12:12:47 följande:
    iofs så har jag 1tim lunch så det är ingen omöjlighet då jag även glömt lunch, detta kanske man skulle ha tagit i gästböckerna eg. d:
    Jag ringer dig
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-12 13:09:12 följande:
    hehe, ja, det hoppas jag felicia, annars blir jag nog lite besviken på dig om du har glömt mig.. vi ahr ju kännt varandra såååå länge 12år iaf.. haha..så gammla vi är
    Jösses, är det så länge sen vi lärde känna varann? Ja gud vad gamla vi är
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-12 13:12:36 följande:
    jag ska ju på mitt tioår efter nian iår så det är ju tolv år sedan man gick i sjuan
    Jösses, ja Vi hade skoj då iaf Kommer speciellt ihåg ditt halloweenparty hihi
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-12 13:17:18 följande:
    hahahaha.. hade nog varit roligare om vi hade haft sprit tänk så mycke som har hänt sedan dess.. hehe.. fanns vad vuxen man har blivit, och då tyckte man ju att man redan var vuxen nästan.. haha.. nu är vi nog övermogna
    haha ja som soltorkade tomater eller nåt hihi
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-14 11:25:33 följande:
    var med och snacka vet jag.. är visst mest jag och "marit" som håller låda här men vi har ju iof mäst vättigt att säga också så
    Hehe iofs

Har ni några planer för helgen dÅ?
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-14 11:34:41 följande:
    hehe.. synd att h inte är den man träffar mäst utan s som an hällst slapp men då är ju d och s de som umgås mäst. a går gasnka bra men då är det ju hennes små m, a, och a som blir lite jobbigga, inte var och en för sig utan tillsammans med räcten av bokstavskombinationen som är din familj
    hahah vilken förklaring
    maritmedm skrev 2008-03-14 11:35:39 följande:
    Vi ska å se Horton med Mirjam imorgon Får bara hoppas hon är frisk... annars blir hon så besviken.... men visst är det oki fara med en febrig en på bio om de orkar.
    Åh horton verkar bli en bra barnfilm ändå
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-14 11:37:38 följande:
    har hon bara feber så.. hon är ju änså så stor att hon känner om on orkar.jag ska jobba hela helgen, och imorgon är det 40års kalas på jp vi bråkar om vem som ska få vara hemma med barnen och sllippa fara själv då felicia
    vad är jp?
    Vart jobbar du nånstans?

Jag vette fan vad som händer. Massa kalas iaf blir det men annars hoppas jag på en lugn helg. Det tar musten ur mig just nu att äta så ofta som jag gör.. blää är så less redan
Svar på tråden ***Skelleftetråden***