***Skelleftetråden***
ok.. svrttjärn då..? eller det ligger ju närmare oss.. hmm.. men gränsen går väl typ där någerst? går vallen barnen skola i bureå?
ok.. svrttjärn då..? eller det ligger ju närmare oss.. hmm.. men gränsen går väl typ där någerst? går vallen barnen skola i bureå?
ok.. men då är det ju fortfarande konstigt ju.. att byarna hör mit och dit och kors och tvärs, typ som vi.. barnen ska gå skola i bureå, men jag måste hämta paket på ok på söder, vi hör till bureå församling men telefonen är skriven i stan så alla telefon försäljare tror att vi bor i sentrala skellefteå
hmm.. ska kasnke skaffa en stationär dosa då.. hmm
jag jobbar på statoil i bureå men måste åka till stan för att hämta mina paket, men de som bor fem sex kilometer härifrån får hämta sina paket på mitt jobb!
jo, jag ändrade så att det skulle komma dit, men då var två saker rästade, så halva paketet kom till bure och rästen kom till stan en månad senare...
hejsan marit
kul med nät hemma
och din storebror som blir gubbe idag också.. han fick kläder av mig och blev så glad
vadå finns det barn som inte sover, sådana barn har jag aldrig träffat, förstår att det måste vara jobbigt för er.. urs och fy
peda: det är inte jag som har haft abtinenser från datorn, det är ni som har haft abstinenser från mig ;-P
jag tro jag ska dit, ska väl på stat efteåt iaf
i veckan tisster jag vid datorn
men i kväll ska jag jobba :-P
jo.. försöker övertala sonja också.. vet att challe ska dit med, fika.. hmm.. men jag är ju inte såmycket för att äta typ kakor ock så..
men jag skulle nog kunna gå med dig ändå.. jag kan ju titta då du fikar
någon afton nästa vecka då vår gemensama daniel jobbar förmiddag?
jo.. men hon har bytt så hon ska vara med dem som hon gick sjuan åttan med ändå.. så hon kommer inte på eran förfest..
madiga: men snön är ju ändå blå.. om du målar snö på ett papper så målar du ju med blått.. hon har ju rätt ju
Marit: klart vi årdnar en egen förfest.. men vi måste nog vara hos dig, blir så långt att åka härifrån.. vi bjuder sonja också
peda: du är bara avis, för att du inte är lika bra på att livaupp stämmningen som jag :-P