***Skelleftetråden***
Lotta: okej :) men skönt att du får äta annat än sånna där hemska dieter iaf!
men går man inte ner direkt? är det inget som försvinner direkt där?
Lotta: okej :) men skönt att du får äta annat än sånna där hemska dieter iaf!
men går man inte ner direkt? är det inget som försvinner direkt där?
mm.. är säkert därför, men dumt tycker jag det är..
Dock har jag svårt att förstå de extremt hårda reglerna här, att ta med sig barn på praktikplats eller arbetsplats för den delen ser jag inget fel i.. Alla barn har väl följt sina föräldrar någon gång..
Att man inte får banta pga diskbråck har jag då aldrig hört...
Mamma har/har haft det och hon har bantat till och från hela mitt liv ungefär... Är nu senare åren hon fått diskbråck, men nog har hon bantat då iaf.
Men egentligen ska man väl inte behöva banta ens heller, bara lägga om kosten och äta ordentligt och nyttigt så ska man i regel gå ner.. Men klart det blir svårare om man inte kan röra sig så mkt :/
Precis.. Jag och syrran har ju följt med mamma många ggr på både dagis, fritids och förskola(det som numera heter förskoleklass alltså) :) Va inga problem med det där och då iaf.
Jodå.. beställde för 800:- :)
..vilket jag precis kom på att jag hade glömt! bäst jag ser till att spara pengar till det!
Blev den där ljusrosa tunikan, både till mig och Tindra, ett hemligt till henne och rosa byxor till mig :P
..och jag som inte skulle köpa något alls eller högst 1-2 plagg..
Jo, det var kul.. fritids minns jag mest att vi hade riktigt kul på :)
nu jobbar hon på Jenningsskolan (gymnasiet i Robertsfors)
På dagis odyl har hon jobbat här (nallebjörnen och något på mb), Robertsfors och Flarken.
Usch, lät inte som några trevliga sjukdomar det där... :/
Hade det med sonen att göra att gallan gick sönder? Eller var det bara att det hände då?
Läskigt att så mkt sånna stora gejer kan hända när man är så ung...
Usch va läskigt... men det hade inget att göra med att du fick barn eller?
okej... jobbigt :/