-
Ja de är så jobbigt, hon är på Djurvilan i Drängsmark.Smultronet12 skrev 2008-03-16 19:35:06 följande:madigan: men stackare, beklagar bortgången. Jag "sörjer" fortfarande min katt och det var då 5år sen han dog.. -
min gubbe han känner en som bor ensam i ett radhus på 180 kvm. Nu har han hittat en kvinna så vi hoppas att vi kan flytta in i hans hus istället.
Vi får väl se hur det går....ha ha.....han har inte bestämt sig ännu. -
har lagt ut 2 bilder på min mage nu i v 29, gissa vad ni tror på..kille eller tjej?
skriv sedan eran gissning här.
www.familjeliv.se/Forum-2-115/m30780611.html -
i mitt galleri alltså
-
när är det påskkärringarna går runt och plingar på dörrarna?
-
Nä mina kommer inte å göra de, men de finns ju dom som gör de och jag bara undrar när man ska hålla sig borta. *L*
Mina 2 är för stora för å klä ut sig och påska dessutom. Lillan är för liten.... -
Damp-får dom tabletter då..nån som vet?
-
jo de är 2 olika saker.Trollmamma skrev 2008-03-22 15:46:52 följande:Men visst är damp och adhd 2 olika saker? Det ena innefattar lite motoriska störningar också... -
ja de är starka saker.Annamus skrev 2008-03-22 15:26:55 följande:Madigan: Det finns tabletter att få, ja, men även annan hjälp. Jag kan så lite om det där, hoppas någon annan kan mera. Men jag vet jag hade en pojke med Damp på fritidsgården ett tag, och han fick ingen medicin för hans mamma hade valt att han inte skulle ta det. som jag förstod det är det ganska kraftiga grejjer... -
De är ovanligt att tjejer får Damp, mest killar.
Men vi misstänker ju att våran lilla har Damp eller liknande.
Hon är såå jobbigt så ibland har jag bara lust att gråta.
Sen kommer de ju en till knodd och den lär ju åxå ha liknande.
De är ju ärftligt. *Suck*