***Skelleftetråden***
hahahahaha.. ja.. det blir en bra start inför att träffa alla miffon som man gick i högstadiet med... bra att värmaupp
hahahahaha.. ja.. det blir en bra start inför att träffa alla miffon som man gick i högstadiet med... bra att värmaupp
haha, ja, man behöver då inte vara orolig att man blir så inspirerad att man börjar söka andra män iaf, finns absolut ingen man vill ha av 82:orna.. förstår inte hur sonja tänker
ja ja, men.. kommer att bli tungt.. alla ville ju ha mig (på så långt avstånd som möjligt) ;-P
hahahaha.. ja, jag ahde nog sagt nej om de ville ha mitt namn på inbjudan för med mitt namn på så hade nog ingen -82 kommit alls då rycktena börjat gå att jag är inblandad
hahaha.. tur vi e poppis, hur skulle världen seut om alla var så poppis som vi.. hade iaf inte funnits något beov av superhjältar
haha.. nää, förmodligen inte ;-P
daniels ka jobba idag.. det är tråkigt då hans ka jobba fasst han borde vara ledig för at det är eftermiddags fredag..
det är för att han var ledig igår då jag jobbade.. :-/ så det var jag som började iof
hahaha.. ja, det är väl så.. men jobbigt och tråkigt ändå.. :-/
nää.. blir ju lite långt.. men jag kan hämta dig i bureå om du tar bussen
och jag öppnar i morgon så alla som vill sova här i natt (se det som en inbjudan nu alla) måste ta bussen hem från bure vid åtta i morgon bitti