• kobra

***Skelleftetråden***

loppisarna på folkparken är väl igång inomhus, kanske inte varje söndag men det är då loppisar

• kobra

jaha, jag tror det är lite olika då för min svärmor gick nån kurs inom förskolan om olika bokstavsdiagnoser och då fick hon veta att damp var "förlegat" ord

• kobra

jag tror att det vore bra om alla kunde äta mindre mjöl och mjölkprodukter, mera nötter och grönt åt folket
    så jag tycker nog att de som har gluten och mjölkallergi faktiskt äter hälsosammare än de som kan vräka i sig allt mjölväg..

• kobra

annamus, vilket bord är det? hoppas du inte menar det som är skårat hela ovansidan i ek typ..syrraan ade tänkt köpa det men insåg vilka smulor som skulle falla ner i dessa skåror..ett tips bara

• kobra

vi ska göra ett eget köksbord i ek sen, jag är egentligen less på ek men det är ju det bästa materialet i ett köksbord egentligen så det får bli så

• kobra

kul med nytt kök,vad blir det för schnyygt ett

• kobra

ja snart leverearas vårt kök..stoora utdragslådor och utdragbart skaffferi och sen är jag väldigt spänd över våran induktionshäll, det verkar ju fantastiskt

• kobra

ja det blir blanka helsläta luckor och rostfria vitvaror fast diskmaskinen är så att säga gömd bakom en lucka, eftersom fläkten är i rostfritt så kör vi på samma i kyl och frys..men svart är väldigt läckert

• kobra

vita luckor ska jag tillägga kanske och svarta bänkskivor och förmodligen vitt kakel

• kobra

home har vi tagit ifrån..köket+ vitvaror med pyrolysugn,,induktionshäll disk, tvättmaskin och torktumlare betalar vi 106 000, inte så farligt dyrt tycker vi..klart att det är pengar men ikea har inte så otroligt mycke bättre pris alla gånger och det här är rejälare kök..ikea är ändå ikea i vissa fall

Svar på tråden ***Skelleftetråden***