Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

***Skelleftetråden***

Hehe ja, flitig, för våldsam eller för blåögd (att tro att det ska gå bra trots alla lager tyg+knappnål).. :P
    Nä, hon sa inte så mycket.. Hon har ju en till som funkar, så jag skulle få den här var det tänkt ändå :) Men lite förvånad blev hon väl.. Antar att hon helt enkelt gav upp för lätt, eller sydde i "fel" sorts tyg.

skrutteluttan74 skrev 2008-03-04 00:18:47 följande:
    Det låter som att det du använder sy maskinen flitigt....Du kommer nog bli jätte bra på att sy tror jag...gilalr man det bara,så brukar det mesta lösa sej själv...VAd sa din mamma då ?? Då det inte var stööre problem än så med den ??
  • maltazar

Anna: oh, det är snart ju! ni ska inte renovera ngt där innan ni flyttar? eller det kanske inte behövdes så mkt?

Lotta: oj, 9kg på en vecka är ju inte illa! :)

Hally: usch va läskigt... 3kg är ju mkt på en så liten, men antar att han gått ner mkt vätska?

• maltazar

Lotta: okej, du gick ner även innan op alltså?
    Men det är ju inte illa heller ändå :)

• maltazar

Usch jag är så omotiverad och less! Vill verkligen inte läsa :/
    Ser verkligen fram emot praktiken om ett par månader..

Vad gör ni andra idag?

• maltazar

soulie: läser till förskollärare.. Nu ska jag läsa "Flickor, pojkar och pedagoger"... en alltför tjock bok om jämställdhet i förskolan...

• maltazar

Soulie: precis.. blir lite väl mkt läsa tycker jag. Har lätt läst 20-30 böcker sen jag började i höstas... plus lika många artiklar/avhandlingar.

Lite både och. Tror det blir mer att göra saker själv denhär gången, förra praktiken var det mest att titta på och kanske hjälpa till lite när barnen arbetade o så.. Enda jag gjorde själv i princip var att läsa en bok för dem :P

• maltazar

hally: oh, jag skulle ju lätt byta med dig!

• maltazar

Ungefär som mig då, fast jag sitter hemma och håller på somna...
    Igår var det på bibblan (också för att läsa).
    Tur iaf att jag får jobba mellan varven!

Brevbärare eller? Tror inte det är något arbete att hurra för precis...

Soulie skrev 2008-03-04 15:18:41 följande:
    sitter o somnar snart på jobbet hehe (; saknar ett jobb som man får röra sig lite på.. kanske skulle passa in på posten? (:
Svar på tråden ***Skelleftetråden***