-
är du bra på sätta ihop kök ochså då eller
då är du välkommen
-
jo vi tittade på kvik men som tur var så blev det inget där, de har ju en annan höjd på sina kök, lite högre och det är inte att föredra oc´h sen så blir det ju problem om man vill byta spis eller nåt om nåt år, då måste det vara en som är specialbyggd till deras kök..jag tror de hade siemens vitvaror
-
ja sambon får nog snällt vara snickare, skiljde typ 30 000 om man skulle sätta ihop själv eller att det sulle komma nån och göra det, gissa vad man väljer
-
vi har tagit sentens, egentligen skulle ju allt kännas som lyx i jämförelse vad man haft
-
vd heter din bror då
-
nä ingen leffe såg vi till
-
jasså, det lät spännande..nu måste jag in på home och titta på vitvaror igen då hahhha
-
inkomster kan ju variera från år till år eller månad till månad, verkar ju bli krångligt att man vissa månader inte skulle vara berättigad och nästa kanskke man är det..
nä jag tycker alla ska ha det
-
jo det blir ju nåt sånt, men nån ska sitta och hålla koll på sånt ochså och vad kostar det
-
och sen är det ju så att ju äldre barnen blir desto dyrare blir det, det är klasskassor, hem och skola avgifter mm