Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

Ja, jag tror det Det är inte lätt att vara jag

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-14 11:23:26 följande:
    för din fammilj tycker ju såååååå mycket om mig haha.. kan nog räknaupp dem som gillar mig på tre fingrar, och ett av fingrarna är lillfingret
    Haha... mmm jag är inte mest poppis. Kan förstå H som har tagit avstånd från familjen och det är så skönt att han tycker S är konstig i sin relation till Mirjams far, då S tror att hon är den som har en bra relation till H I´m evil
  • maritmedm
    Felicia6 skrev 2008-03-14 11:24:11 följande:
    Gomorron Kul att det snackas så i tråden
    [/citat]
    xylifon skrev 2008-03-14 11:25:33 följande:
    [citat]
    var med och snacka vet jag.. är visst mest jag och "marit" som håller låda här men vi har ju iof mäst vättigt att säga också så
    Håller med Xylifon till fullo
  • maritmedm
    Felicia6 skrev 2008-03-14 11:34:01 följande:
    Hehe iofs Har ni några planer för helgen dÅ?
    Vi ska å se Horton med Mirjam imorgon Får bara hoppas hon är frisk... annars blir hon så besviken.... men visst är det oki fara med en febrig en på bio om de orkar.
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-14 11:34:41 följande:
    hehe.. synd att h inte är den man träffar mäst utan s som an hällst slapp men då är ju d och s de som umgås mäst. a går gasnka bra men då är det ju hennes små m, a, och a som blir lite jobbigga, inte var och en för sig utan tillsammans med räcten av bokstavskombinationen som är din familj
    Tror att större delen av bokstavskombinations familjen lider av någon typ av bokstavssjukdom dessutom
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-14 11:39:39 följande:
    hehe.. ja iaf hälften.. tur att jag träffade den sunda delen av familjen först såå att jag inte blev hjärntvättad och hamnade på fel sida om bokstavsstaketet
    Hahaha, ja vilken tur att det slumpade sig så Är lite orolig för mirjam bara att hon ska dras in mer på fel sida iom hennes far täta umgänge med s.
  • maritmedm

Ne nu ska jag gå och möta upp sambon, ska på stan och käka innan vi ska på KK och träffa kuratorn ang vår barnlöshet. Ha det gött i helgen alla!!!!

• maritmedm

Felicia6, hally, xylifon: Tack för lyckönskningarna, det gick fint i fredags.

Ids inte läsa allt som ni skrivigt under helgen, det är ju såååå mkt!!!!

Xylifon: Va fubbit att ni får ha kvar saker hos hotell andersson, föreståndaren hotade med att slänga mina saker om jag inte tog hem de :-/

• maritmedm
    Lindy79 skrev 2008-03-16 23:10:39 följande:
    Tjingeling alla :) Vilken trevlig tråd Jag är f.d Skelleftebo, numera Ö-vik.Kanske tittar in igen!Hoppa ni har det bra där uppe!/Lindy
    Hej! Kul att du hittat hit... funderade i fredags på vad du kallade dig här för jag hade tänkt skriva ett meddelande och fråga hur det är Men nu slapp jag fundera.
  • maritmedm
    Lindy79 skrev 2008-03-17 08:20:10 följande:
    Japp! Det är bara fint. Ska dock in på OP för gallan idag. Vilket innebär en tragedi för mig att behöva vara borta från min 3 månaders bebis i flera dygn. Hujedamej. Men men, det KAN vara värt det.Hur är det med dej?
    Aj då, fy vad jobbigt! Men nog kommer det vara värt det.

Här är det bra, håller på att renovera hallen så har ganska så fullt upp Å idag är det prix en månad tills Mirjam fyller 5 år!!!! Galet!
Svar på tråden ***Skelleftetråden***