Inlägg från: Pumpkin |Visa alla inlägg
  • Pumpkin

***Skelleftetråden***

Jag tror faktiskt att alla har rätt om vilken butik som är billigast/bäst - för det beror nog VÄLDIGT mkt på vad man vill ha helt enkelt.

• Pumpkin

Fast vi handlade billigare på Maxi i Skellefteå än här Iofs har matpriserna gått upp det senaste året, så det är lite svårt att jämföra.

skrutteluttan74 skrev 2008-03-28 11:34:12 följande:
    Jag har hört att det är annars i södra sverige...Maken är från Gbg och där är det stor skillnad på tex Ica Maxi här och där...vilken skillnad på priser,hade Skellefteå haft samma priser som i Gbg på Maxi,hade vi nog bara handlat där...
  • Pumpkin

Sambon köpte vår lilla 2a på Älvsbacka för 70-80000kr vintern/våren 2005 och vi sålde den för 340000kr i maj 2007.

• Pumpkin

Haha, helt klart!

När jag flyttade upp till Skellefteå trodde jag att han skämtade när han sa hur mkt lägenheten hade kostat, och när jag såg radhus för 5000kr ute i Ursviken

skrutteluttan74 skrev 2008-03-28 12:06:28 följande:
    Ja,man ska sälja och köpa i tid,det är tydligt det...
  • Pumpkin

Nu var det ju ett tag sen men, jag tyckte alltid det fanns något snyggt på Hanséns.

• Pumpkin

Mystiskt! Har aldrig behövt köpa någon annan storlek där? Kanske var just det märket?

• Pumpkin

maritmedm: Vad ska du ha för klänning?
    Min hänger hemma i garderoben och jag känner precis likadant!

• Pumpkin

Lägger mig i lite här

Är det inte för att det inte "gör så mycket" om barnen kissar ner kläderna på sommaren då? För då blir de ju inte kalla på samma sätt menar jag. Det är den anledningen min moster gett i alla fall nu när de ska träna min lilla kusin till blöjfrihet

hally skrev 2008-05-12 13:29:06 följande:
    Jo det förstår jag ju. Men å andra sidan blir det ju inte oskönt heller...då är det ju bara att kissa när och var man vill liksom? Åsså ska vi gå däri och få KISS på oss Nä Elias får minsann ha brallor på i sommar xylifon: Elias sitter och också på pottan påklädd (som att det är en skön fåtölj ), men toan går bra att kissa på.Jag blir tokig, jag ser bara fula tapetskarvar var jag än tittar här...sambon ser inte ens var det är tapetserat och inte
  • Pumpkin

Ja det förstår inte jag vitsen med heller

Verkligen synd om er dotter, själv har alltid varit mkt hos mor- och farföräldrar och inte blev det något större fel på mig i alla fall

Men som Bummelumman sa, man ska tänka på vad man säger på FL

hally skrev 2008-05-12 14:22:20 följande:
    pumpkin: Jo såklart om man har kläder på dem ja, men de jag hört diskutera nu sa ju som jag skrev att "...det är enklare på sommaren när man kan ha dem ute nakna..." och det är det jag inte förstår vitsen med Men jag ska inte säga det så högt innan jag vet själv, har inte testat "ute-naken"-metoden, den kanske fungerar ändå!Själv är jag inte rädd för att torka pölar inne heller, men vissa har ju lite fobi för sånt så ungarna får gå med blöja lääänge Ojoj...fick skäll i en tråd för att vi lämnade Nadja hos mina föräldrar i en vecka när hon var 1½ år. Fy på oss, hon verkar lida hemskt mycket av det...
Svar på tråden ***Skelleftetråden***