***Skelleftetråden***
Jag tror faktiskt att alla har rätt om vilken butik som är billigast/bäst - för det beror nog VÄLDIGT mkt på vad man vill ha helt enkelt.
Jag tror faktiskt att alla har rätt om vilken butik som är billigast/bäst - för det beror nog VÄLDIGT mkt på vad man vill ha helt enkelt.
Grattis i förskott maritmedm!
Fast vi handlade billigare på Maxi i Skellefteå än här Iofs har matpriserna gått upp det senaste året, så det är lite svårt att jämföra.
Sambon köpte vår lilla 2a på Älvsbacka för 70-80000kr vintern/våren 2005 och vi sålde den för 340000kr i maj 2007.
Ca 400%
Haha, helt klart!
När jag flyttade upp till Skellefteå trodde jag att han skämtade när han sa hur mkt lägenheten hade kostat, och när jag såg radhus för 5000kr ute i Ursviken
Felle: Jättestor skillnad på före och efter bilderna ju!
Nu var det ju ett tag sen men, jag tyckte alltid det fanns något snyggt på Hanséns.
Mystiskt! Har aldrig behövt köpa någon annan storlek där? Kanske var just det märket?
Känner igen det där
Haha
maritmedm: Vad ska du ha för klänning?
Min hänger hemma i garderoben och jag känner precis likadant!
maritmedm: Låter fint! Antar att du precis som jag längtar som en galning?
maritmedm: Här är en bild bp3.blogger.com/_ezrIicXIEqo/RcS1wPrR1rI/AAAAAAAAAAw/xEbSsn0LQkE/s1600/lilly4.jpg
maritmedm: Nu då? larsandangelicaswedding.blogspot.com/2007/02/close-second.html
maritmedm: Tack, I love it!
Tufft med en kortare version
Hally: Härligt! Då har du hittat det rätta Hanséns
Härligt madigan!
Lägger mig i lite här
Är det inte för att det inte "gör så mycket" om barnen kissar ner kläderna på sommaren då? För då blir de ju inte kalla på samma sätt menar jag. Det är den anledningen min moster gett i alla fall nu när de ska träna min lilla kusin till blöjfrihet
Ja det förstår inte jag vitsen med heller
Verkligen synd om er dotter, själv har alltid varit mkt hos mor- och farföräldrar och inte blev det något större fel på mig i alla fall
Men som Bummelumman sa, man ska tänka på vad man säger på FL