Inlägg från: Mochride |Visa alla inlägg
  • Mochride

***Skelleftetråden***

Blir för mycket med två trådar ju, jag har ju fullt upp med att hänga med i den här

• Mochride

Xylifon, det får du ju inte göra.
    Det kanske du har rätt i, men lite tjoller är ju bra kul, det kan väl få stanna kvar här, är ju beroende av den här tråden nu

• Mochride
    maltazar skrev 2008-03-29 22:47:03 följande:
    nån som vet va man behöver för att se klippen på tv4.se ?
    Tror de har sagt det på tv nån gång men jag minns inte. Du kanske måste registrera dig?
  • Mochride
    xylifon skrev 2008-03-29 22:50:13 följande:
    kom till den andra tråden om du vill tjollra. den är väldigt okomplliserad!
    Jag vet inte om jag är så bra på att tjollra, men det är ju kul att läsa. Sitter alltid och ler åt nåt i den här tråden.
  • Mochride
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-30 19:19:59 följande:
    Kolla på tradera också,finns mycket fint där
    Har aldrig varit där, men får kanske börja hålla lite koll där också.
  • Mochride
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-30 22:36:05 följande:
    J ,det tycker jag verkligen,för som sagt,även fast man får lägga för frakten brukar det löna sej Var det ditt första barn du väntar ??När ska du ha ??
    Ja, det är första. Så spännande! :) Det kommer i oktober.
  • Mochride
    maltazar skrev 2008-03-30 22:49:28 följande:
    hahah där har vi kanske förklaringen på våra skilda åsikter om åldrarna.. :Pjag fick börja gå ut först 2002, och ja sen dess tycker jag det är mest jämnårigt uppemot drygt 30 kanske överallt ute..de 35+ som var ute 2002 och innan har väl helt enkelt börjat stanna hemma sen jag börja gå ut.. hehe
    Samma för mig. Jag tycker också att det är mest de åldrarna ute, men går man på tex O'learys eller Balzac så märket man att det är mycket yngre ute.
    Jag håller mig till Station 8, tycker det är bäst där. Men visst blir det O'Learys nån gång också och Balzac har jag varit på hela två gånger
  • Mochride
    maltazar skrev 2008-03-30 23:04:59 följande:
    oj, vad skrev jag? lite luddigt kanske :Pmen jag menar att det inte är så mycket fjortisar, men inte heller övre medelålder.. typ 20-22 till 35 kanske. Dock brukar jag kolla gränserna och välja efter de, går aldrig på balzac el s8 om det är 18. Går helst på 22 el 27 ;) hihi
    Jo, jag föstod hur du menade.
    Jag går också bara när det är 22, nån när det varit 20 eftersom jag har en komps som är lite yngre än mig. Men 18 känns ganska meningslöst att gå på.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***