• Peda

***Skelleftetråden***

xylifon: *garvar* Jag döör!

malle: var inte så jag heller menade.. men tror xylifon fattat piken så jag säger inte mer om det =)

• Peda

Laoghaire: Du behöver inte oroa dej.. nästan säkert är det inte nåt viktigt utan det är bara hoppa över allt!

kobra: haha.. jo.. sant ! =)

xylifon: det är aldrig nån som fattar vad du snackar om !

Så här är det.. vissa är humorlösa, och andra har humor för en hel bunt.. vissa sitter o garvar ihjäl sej medans vissa sitter o vill skalla dator skärmen!! *hihi* Jag är en av de förstnämnda!!

Jag börjar komma ur graviditets träsket och ut på plan mark.. snart skjuter jag skarpt igen!!

• Peda

bcsvensk: jo , onsdag 23 April 19.00
    Jag lägger ut det igen då man kanske redan nu vet när man kan komma =)ALLA är välkomna!!! =)

• Peda

jag ser lets dance samtidigt som jag FL ar och byter på emma.. klaga inte på mina svenskan !! hahaha

Tupper Ware onsdag 23 Aril kl 19.00 i Ske-hamn

• Peda

Ja jag är GRYMT ironisk!! Ta mej inte på allvar!!

((ta mej på hallbänken!! ))

maltazar skrev 2008-03-28 21:27:48 följande:
    Peda: jag är nog väldigt trög bara, tycker det lät som du tala emot dig själv.. men nog har du väl humor? xylifon: haha, ja de fick jag också för mig.. var de rätt eller? :P
    Laoghaire: inget.. bara går dit =) Är det första barnet?? Ta med morgon urin det brukar dom endå fråga om.
  • Peda

Då blir det inte nåt.. har inte nån hall matta!!

maltazar skrev 2008-03-28 21:33:32 följande:
    Men Ida då!! :P...är inte hallmattan bättre isf?
  • Peda

...ehhh...jo..hehe.. jojo.. mmm..
    *ser ut som jag fattar precis*

xylifon skrev 2008-03-28 21:36:06 följande:
    peda: alla fattar vad jag menar, det är bara du som inte fattar att de fattar, fattar du?maltazar: jo det ligger ju något i det. det kan ju vara så att det är samma person. vilken tur då att det var D och inte dumD, det hade ju varit mycke jobbigare då!
  • Peda

synd om alla som kommer tebax från lets dance nu o måste läsa genom allt..

• Peda

Vem säger att det är jag som ligger dumD fick då plats!!

xylifon skrev 2008-03-28 21:42:50 följande:
    tur du e liten då för eran hallbänk är ju inet så stor!
  • Peda

haha.. precis.. du fattar galoppen!

maltazar skrev 2008-03-28 21:45:13 följande:
    Peda: jamen dom får ju skratta lite iaf :)åtminstone om dom inte är lika torra som vissa andra.... :P..ah, jag är lite trött nu.. märks inte alls va?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***