Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

***Skelleftetråden***

Smultronet12 skrev 2008-03-04 22:32:26 följande:
    Hej hej!Dum fråga, men är det nån som har kvar förra veckas Ica Kvantum blad??? Finns ett recept på en röra till korv i termos som jag bara vill ha.. Själv var jag så klantig att jag slängt bort bladet utan att skriva ner receptet.. Så jag hoppas på att nån av er har kvar den...
    sök på ica.se? borde ju finnas där..
  • maltazar

Oj, det lät tufft..
    Kan bli lite mkt för mig ibland, även fast dottern alltid är frisk som en nötkärna! (bortsett från förkylningar ibland)
    Så jag kan ju bara tänka mig hur tufft det vart för dig..

skrutteluttan74 skrev 2008-03-04 22:22:35 följande:
    Jag pluggade till USKA och var klar 2000...Kändes kanon, för jag hade jobbat åt kommunen sen jag var 16...Men då äntligen hade hjag en utbildning för det jag gjorde också Men det var tufft för mej...Ja gbörjade plugga 1997 ,då min dotter var 1 och sonen 3,så på vt -98 blev dottern sjuk,sen låg vi i Boden på sjukhuset i tre års tid ,från och till,och så skillde jag mej -99 så det blev tufft,att  va ensam,ha två sjuka barn, jobba och plugga,men jag upplevde det mest som  prövning och det kändes skoj att få plugga,det blev som ett avbrott i allt som hände också
  • maltazar

pissypopi: då måste jag ställa den obligatoriska frågan: försöker ni få bäbis nu?

• maltazar

hehe okej :)

Ugglans mor skrev 2008-03-05 22:03:13 följande:
    Njae inte riktigt. Min tanke var att avvärja alla bebisfunderingar när jag skrev om den "stora nyheten". Det hade egentligen inget med bebisar att göra
  • maltazar

ooooh, AIK i slutspel snart!! :D *hoppas*

• maltazar

jo, verkligen!

Pumpkin skrev 2008-03-06 20:16:32 följande:
    Ja, låt oss hoppas att det går vägen!
  • maltazar

bcsvensk: nä ännu längre sen tom... "första gången på 27 år" sa de :P

• maltazar

bcsvensk: hehe och en annan var inte ens påtänkt då ;P
    Mina föräldrar hade väl just träffats då ungefär...

• maltazar

vänta lite.. hur många syskon har du? :O 4+15 -dig?

skrutteluttan74 skrev 2008-03-07 12:17:40 följande:
    hahaha och mina föräldrar hade typ fyra ungar då och 15 ungar bakom sej Dom träffades -66 och då mamma dog -05 så hade dom alltså varit ihop 39 år...ganska länge...F*n bara å inse...tiden går....Fast,tack å lov för de får man väl säga oxå
Svar på tråden ***Skelleftetråden***