Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

***Skelleftetråden***

hally, thailand igen O därför vill man ju som ha det lite billigare om det går

• Felicia6

kobra, damp finns visst kvar.
    Min lillebror fick diagnoserna sotos syndrom, damp och adhd bara för ett litet tag sedan

• Felicia6
    kobra skrev 2008-03-23 15:42:20 följande:
    jaha, jag tror det är lite olika då för min svärmor gick nån kurs inom förskolan om olika bokstavsdiagnoser och då fick hon veta att damp var "förlegat" ord
    Förut sa man damp som ett gemensamt ord för alla bokstavsbarn, det kanske är det som dom menade med förlegat? Eftersom man nu har delat upp det i flera olika
  • Felicia6

Wiii, nu har jag bokat en semestertripp för mig ensam hihi.
    Åker till min syrra o umgås med henne en vecka. Fan vad skönt det ska bli

• Felicia6
    maltazar skrev 2008-03-23 23:03:17 följande:
    ah, kul! vart är det då?
    Det är bara utanför göteborg, men har inte varit iväg själv på flera år så det ska bli underbart skönt. man kan ju umgås på ett annat sätt med alla där då man inte har med sig Jesper och Tony
  • Felicia6
    maltazar skrev 2008-03-23 23:08:14 följande:
    ja men det blir säkert kul :)va ju till syrran i gbg i höstas, bara några dagar, men skönt bara det också.
    Ja det förstår jag att du tyckte Ibland behöver man komma ifrån allting känner jag, och jag o syrran träffas ju så sällan :S
  • Felicia6
    maltazar skrev 2008-03-23 23:12:19 följande:
    ja precis, samma sak här :)och det är ju som du säger helt annars att vara borta utan barn, mer fritt
    Ja dom gånger vi har varit nere innan o hälsat på så har man vart tvungen att åka till syrran med Jesper på afton och sen tillbringa flera timmar att försöka få han att somna, och sen upp tidigt dagen efter och passa mattider och sovtider på dagarna osv osv osv.

Denna gång kan jag gå ut på krogen utan att tänka på det, kan åka till ullared utan att bekymra mig om vart Jesper ska vara.. Vara ute halva nätterna o ränna hos gamla polare osv osv
  • Felicia6

bcsvensk, hon bor i Vänersborg Sen har jag släkt o kompisar i Trollhättan oxå, så jag brukar varva runt där hihi.
    Bodde ett år i trollhättan oxå

• Felicia6
    maltazar skrev 2008-03-23 23:18:42 följande:
    aww, va härligt :)lite avis blir jag, länge sen jag va till syrran nu..hehe förstår att det inte kan ha vart så jättekul me Jesper där :P man hinner så lite annat när man måste natta i timmar..
    Dom gånger vi har vart ner med Jesper har det varit typ 2-3dagar bara och sen tillbaka till norrköping igen. Just för att man inte har kunnat göra så mkt. Man har juinte kunnat ha barnvakt till jesper heller eftersom han inte känner dom tillräckligt osv
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-23 23:25:14 följande:
    Härligt...Är du från dom trakterna  ??MIn "mormor" var från Trollhättan.MAken är från Gbg,så vi åker dit lite nu och då för att hälsa på släkt och vinnet...Om det vore för mej hade jag flyttat för länge sen,men han  vill icket tebax,han trivs kanon här uppe.Så jag får väl nöja mej med semestrarna.. Såg att du nämnde Ullared, det är ju bara sååååå kul att vara där...men ungarna brukar vi "portionera " ut lite här och där,finns alltid dom som vill låna dom oxå...*s*
    Jag är född o uppvuxen här, men min pappa kommer därifrån. Mamma bodde där ett tag och träffade min pappa, sen flyttade dom hit, fick mig, skiljde sig och så flyttade han ner igen och bildade ny familj.. Så jag har kusiner, fastrar, farmor o farfar, syskon osv osv osv där

Jag älskar Ullared har en mapp i mitt galleri med vad jag köpte sist vi var nere i höstas. jag kan shoppa bort alla våra pengar på ullared, hihi
Svar på tråden ***Skelleftetråden***