Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

***Skelleftetråden***

haha okej :)

skrutteluttan74 skrev 2008-03-07 22:45:57 följande:
    hahahahah....Jo just de...15....15 åR ska de ju va så klart...Vi är dock bara fyra syskon och jag är yngst...15...jo,jäklar åh...nä,nä...Fel,fel...Fyra syskon och  15 År alltså
  • maltazar

bcsvensk: haha, söt unge! ;) hur gammal är hon?

jag har 2 syskon
    och 3 "styvsyskon", pappas fru hade dem när de träffades.

• maltazar

bcsvensk: kommer det där in i norran nån gång? hittar inte något på hemsidan iaf..

• maltazar

på nätet också?

kobra skrev 2008-03-08 18:41:28 följande:
    är i norran idag om nedläggningen
  • maltazar

Ang tapetsering så tycker jag de flesta (jag sett iaf) fuskar. Så börjar man riva hittar man minst 4-5 lager tapeter... och ja, då bör man riva allt som går innan man slipar.

• maltazar

bcsvensk: ja nu har maskinen mest stått sista dagarna... en kjol och ett linne är allt jag sytt än så länge... Spar syningen tills allt annat är bortgjort.. och det blir ju ny disk osv varje dag.. :P

• maltazar

hehe jag har ett par trasiga långkallingar liggandes, i garderoben iofs, glömt ett bra tag.. men nu får de kankse vänta tills nästa vinter! :)
    tänkte göra fleeceset till Tindra också, men det blir nog samma där.. nte lönt göra nu heller..

• maltazar

hehe närå nog ska det bli kläder alltid.. för mkt tyg för mössa och vantar :P
    men man vet aldrig.. kanske blir farmodern som får sy dressen istället i slutändan..

• maltazar

välkommen tillbaka xylifon.. fast du va nog här före min tid :P

Svar på tråden ***Skelleftetråden***