Inlägg från: Mochride |Visa alla inlägg
  • Mochride

***Skelleftetråden***

madigan skrev 2008-04-07 12:20:19 följande:
    vad tycker ni om min mössa som jag precis sytt?sytantenenglainnan.blogspot.com/
    Mössan är jättesöt. Tröjan var också väldigt fin.
    Tänk om jag också kunde sy så där...
  • Mochride
    madigan skrev 2008-04-08 14:31:30 följande:
    Oj ja ,men jag ser alla tomma dar framför mig, inga måsten...kommer att bli galen. Boa jag vet inte hur vi ska kunna boa som inte kan göra nåt.Vill slänga ut varenda möbel och köpa allt nytt. Är så jäkla less på garderoberna som skebo har.....hyllorna bara rasar ner...skräp...
    Kan du inte få nya hyllor? Låter inte alls särskilt roligt att ha det så där.
  • Mochride
    xylifon skrev 2008-04-08 13:57:57 följande:
    glassmaskinen är nu igång (från i torsdags) på statoil i bureå.  redan less o har inte ens jobbat och måsta göra någon glass ännu!
    Vad sugen jag blir på mjukglass nu. Det är så gott
  • Mochride
    xylifon skrev 2008-04-08 20:52:01 följande:
    men du får vänta tills de startar glass tillverkningen i stan... jag vill inte göra mjukglass.. urs så jobbigt det är!
    Jag får väl göra det. Hoppas de gör det snart. Första mjukglassen är nåt att längta efter
  • Mochride
    maltazar skrev 2008-04-08 21:07:24 följande:
    mig får du gärna köpa av! :Dfast.. vi har inte fått maskinen än :P vet inte när den kommer, men snart hoppas vi!!
    var jobbar du?
  • Mochride
    maltazar skrev 2008-04-08 21:06:25 följande:
    jag kan inte öppna den..
    Provade själv och hade inga problem, men jag kan ju lägga in länken igen och hoppas att det går bättre då.

www.mochride.blogg.se
  • Mochride
    maltazar skrev 2008-04-08 22:24:15 följande:
    ja nu gick det, måste blivit nå fel innan..fina kuddar!men bilden på tröjan är inte med, står bara "image13"
    :( den var ju med förut....
  • Mochride
    maltazar skrev 2008-04-08 22:32:19 följande:
    nu syns den.. va underligt :P
    väldigt konstigt. var just in och fixade till det. det där har jag inte varit med om förut.
  • Mochride
    maritmedm skrev 2008-04-09 07:38:12 följande:
    PÅ vintergatan är nu glassproduktionen i full gång
    Så ska jag dit och äta glass nån dag, bara vädret blir lite bättre.
Svar på tråden ***Skelleftetråden***