Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

***Skelleftetråden***

bcsvensk, Vi brukar alltid åka dit på vardagen och på eftermiddagen. Typ 3-4h innan dom stänger. Då är det minst med folk
    Sist vi var där gjorde jag av med 8000kr.. och tänk på att vi bara är tre i vår familj hihi. Fan, våran bil var SMOCKAD med grejjer då vi åkte hem *asg*

• Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-23 23:42:30 följande:
    Hahaha...ja det kan jag tro,,,Ni skulle haft våran Toyota Previa istället....Den är alltid "knökad" då vi åker hem från Gbg.Innan hade vi en audi 100,då fick vi ha släp hem...hahaha...Jo,man lär sej tiderna  då man varit där,vi åker ungefär på de tiderna vi med,eller tidigt som sjutton på morgonen,men inte på loven...Jo ngn gång har vi gjort det...huuuuu så hemsgt de varit
    Vi hade en S40 där bagaget togs upp av barnvagnen LOL. men nu har vi en V70 så vi har såå mkt plats nu, hihi
    Ja, tidigt men jag orkar inte det längre, för då blir det knökfullt direkt om man är i slutet o har glömt nåt i början :S

Malle, Nej man vill ju gärna passapå att umgås då det går
    Dom röda är då man lagt in nya kort, dom blåa är kort som du redan sett
  • Felicia6

bcsvensk, jag har oxå sett nåt liknande Ett barn som låg nerbäddad i en kundvagn som pappan drog på, medan mamman drog i en annan där dom hade saker hihi

• Felicia6
    maltazar skrev 2008-03-24 00:02:14 följande:
    Lotta: ahh, tack :) misstänkte att det kunde vara något sånt.
    Jag hade oxå svårt för det i början
  • Felicia6

bcsvensk, jag drar nästa tisdag Så nio dagar kvar hihi. Snabba puckar då det gäller mig

• Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-24 00:09:24 följande:
    Så ska de va,annars kan man juh hinna ändra sej....hihi..Va skönt,då har säkert snön hunna dra iväg ngn annan stans,så du får se lite vår och vår blommor...*avunds*..är as less snön nu...
    hihi, ja det ska bli gött att kanske få lite vårsol på köpet på sig därnere
    Är oxå less snön. Som fan
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-24 21:06:05 följande:
    Förutom skovet med magen..Japps....Och du sj??
    Jo, har tagit det väldigt lugnt, jag är så slut och trött nuförtiden
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-24 21:12:16 följande:
    Jo,det kan jag tro...du har ju en kropp som ska återställa och återanpassa sej efter ett ingrepp,då brukar man bli slut...det gör dej nog gott med lite semester tror jag
    Ja det tror jag med Längtar som fan, det är ju bara drygt en vecka kvar hihi
  • Felicia6

kobra, visst köpte du köket av min bror?
    Fast han kanske inte säljer själva köket? Hmm

Svar på tråden ***Skelleftetråden***