Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

Annamus skrev 2008-03-19 09:05:41 följande:
    Pissy: Nä dela ut godis måste ju funka. :)Hally: Så smart å göra kort å dela ut!Ja nu i halloween kom det barn och tiggde, ett par som bara stod där och stirrade på mig. Jag sa: Jaha? Ni kanske vill ha godis va, men jag har inte nå godis hemma. Då svarar den äldsta: Jamen pengar då? Då blev jag förbannad och smällde igen dörren. Sorry...Men jo, när jag var barn så gick vi kvarteret runt, men det var ju bara människor som man kände... vi hade en kaffekanna som vi fick godis i men faktiskt även någon peng... Det hjälps ju inte att vi gjorde det, det känns inte rätt och inte trevligt för mig heller när vilt främmande barn plingar på. Här i lägenhet känns det dessutom ibland olustigt att ens öppna alls när det ringer på dörren och man inte väntar någon. Men vilken dag SKA man klä barnen som påskkärringar? OCh vi har ju fammo och faffa borta, vem ska man påska för då?
    Mina dumma påskkärringar tiggde oxå om pengar... fy fan!
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-19 09:25:57 följande:
    Ajdå...Paulina då?
    Tar hon porträttfoton? Hade för mig att hon helst gör andra jobb.

Jaha så Linda Hall ska konka... på så vis... hmm

Vi var ju och tog ett kusinkort på alla syskonbarnen till pappas 60-årsdag, då var vi på Newens och det blev fint tycker jag men tänkte om det finns nån som tar roligare kort.
  • maritmedm

Har du sett fotot som mamma beställde efetr, tycker det var mkt finare. Har en kopia här på jobbet som pappa var förbi med.

Ja så är det säkert, du får väl komma och parta lite hos oss istället då om han lix tänkt ta barnen till S Dricka lite sprit!

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-19 09:48:10 följande:
    nää, den har jag inte sett, jag var bara nöjd at de lyckades få en bild där alla var vända åt typ samma håll han lär ju inte ta alla barnen, max tvåst, men förmodligen bara ett!
    Gissar att det blir Ilon
  • maritmedm

Oki, jag tänkte mer på att Alvin inte tycker om S

• maritmedm
    hally skrev 2008-03-19 10:13:27 följande:
    Mina stackars barn har aldrig vart hos vare sej en låssas eller en riktigt frisör. De blir klippta av sin mor. Som vill väl, men kanske inte alltid lyckas...hrm.Tjejen vill ha långt hår som mor sin och gråter när man ska toppklippa 2 cm. Killen den stackarn har hockeyfrilla för hans hemska mor kan inte med att klippa av de fina lockarna i nacken. Vad ska det bli av dessa arma barn Jag fick se en arg rubrik här på FL om hur hemska föräldrar det finns som båda jobbar heltid när barnen är små. Vaddå DÅLIGT SAMVETE jag har nu då?!?!
    Oftast så jobbar man ju heltid för att det är dt som krävs av en. Skulle man kunna välja fritt hur mkt man jobbar så skulle säkert många välja annan procent än idag.

Klipper min flicka själv å. Hon har rätt tacksamt hår, är bara överhåret som är rakt, annars är hon lockig så syns inte om det blir en liten skavank.
  • maritmedm

Har inte kollat, vad har han skrivigt där då?

Hally: Känner exakt samma sak.

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-19 10:44:05 följande:
    "hatar mornar men uppskattar min fru"
    Han e ju som gulli ibland
  • maritmedm
    Annamus skrev 2008-03-19 10:02:11 följande:
    Maritmedm: Vad är det för fika du pratar om? Har jag missat nåt?
    Oj såg inte ditt inlägg Men du kan läsa svaret som peda fick av xylifon
Svar på tråden ***Skelleftetråden***