***Skelleftetråden***
ja vi är ju evigt glada att vi gjorde en bra vinst på vår lägenhet, där fick man en buffert
ja vi är ju evigt glada att vi gjorde en bra vinst på vår lägenhet, där fick man en buffert
ja jag har ochså¨vart och storhandlat för "ynka" 1600 kr..
mat är dyrt må jag säga
kan du inte använda de ändå fast tjejan väger mer, de verkar ju lite ändå, fast hon kanske vägrar suppar nu
ja willys är bra men jag vill sätta in på typ icakort eller coop kortet..känns som om jag har bäst koll då
eller så kan man ju öppna ett speciellt willys konto kanske där man bara får handla där
jo men jag vill inte ha på mig runt 1600 i kontanter, kort känns bättre,, sen så älskar jag shop express där man kan följa summan typ oj nu måste jag sluta handla
Ja jag hyllar självscanning för mycket för att överge det, så jag tar gärna den mellanskillnaden det må bli att handla på coop mot willys, sen kostar det mer att köra dit upp för oss dessutom
ja det är exakt så jag tror det blir för mig då, det blir dyrare och jag har ingen koll alls
det kanske blir samma syndrom som när man är på ikea, man inbillar sig att allt är sååå billigt att man bara matar på med grejs åsså svimmar man i kassan av chocken
jo man ska ha me miniräknaren i ena handen
syns ju tydligt i ansiktet att du gått ner, kul att resultatet kommer så snabbt