Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

***Skelleftetråden***

xylifon skrev 2008-03-19 10:49:53 följande:
    jo, han är ju det.. skulle bara sträckasig från ibland tillalltid
    Du jag kollade på de nya korten du lagt in på han... fy fan, jag tog nyligt ett kort på mig själv å inser att vi är sjukt lika
  • maritmedm
    Peda skrev 2008-03-19 10:50:24 följande:
    Men du din lilla hynda dära!! Du har inte några grpupisar om du trodde det.. det är JAG som har det.. kom inte hära o undergräv mej nu du hörru du du ru du ru duu!
    du har fått det hela om bakfoten lilla peda
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-19 10:52:15 följande:
    Jaa...alla har ju faktiskt inte möjlighet att vara lediga som de vill. Men har man inte det ska man väl inte skaffa barn heller. Jaja, idag är vi nog godkända, sambon är hemma med lillen, PAPPALEDIGHET Åh va stressad jag är, det är därför jag sitter här och skriver på FL. Mycket bråttom på jobbet...skynda skynda. Hur var det nu man kopplade ett formulär med JavaScript, eh, blockad i huvvet idag. Sparkade in min stortå i gammel-kylen som står mitt på hallgolvet, tror jag spräckte nageln =/ Mera kaffe!
    Jag fick en spricka på tån då jag sparkade in den i toadörren Å det var länge sen... men känns fortfarande. Men var iaf glad att du inte gjorde det i fyllan, för du har väl inte insupit en luring på morgonen
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-19 11:03:09 följande:
    maritmedm: Nä inga supar idag, bara en massa kaffe-gift. Fast men tanke på hur det såg ut i gamla kylen kanske man är lite småfull jämt där hemma, huuuvva Nä hä ba å kläm in tån inni skon och bit igen. Hörde på radion imorse att det ska bli lag på att prata svenska i Sverige. Får man inte prata dialekt då heller tro?
    Haha, o samtidigt uppmanar de på dagis att föräldrarna ska prata sitt hemspråk med barnen hemma och då de kommer och hämtar på dagis.
  • maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-19 13:12:31 följande:
    dom jhar ju iof öppnat en ny restaurang där nu, hmm,, minns inte vad den hette. ska ni fira nå eller?
    Det är ju viking som tagit över det nu.
  • maritmedm

De har ju olika buffe för varje dag på calles.

• maritmedm

Tror tacon brukar vara på onsdagar

• maritmedm

Vet bara att fredagar är fläskfilé buffé

• maritmedm

Nya viking har riktigt bra mat. större utbud än viking på norrböle.

du nu ska jag fara hem men då kommer du fie och hämtar mig vid 18 ikväll då.

• maritmedm

Pumpkin: Är du från det hållet eller.. tänkte att det oftast är de som är uppfödda åt söderhållet som vill bo där i trakterna runt Bure.

Xylifon: Hoppas min klädsel dög... hade jag läst ditt inlägg innan hade jag ju tagit min nya fina klänning

Svar på tråden ***Skelleftetråden***