Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

***Skelleftetråden***

urs vad tråkigt felicia, hoppas verkligen att det går bra för henne!

• varfördåför

men det är klart att man känner så.. man ska ju ändå vara tacksam för det man har. sålänge man känner empati för andra också. alla vet ju att du är en snäll tjej, du behöver inte ha dåligtsamvete, de som gör dendär operationen vet ju ändå riskerna med den och är vuxna människor. pussa sonen lite extra och var glad för att du mår bra utan dåligt samvete!

• varfördåför

jag ska hålla tummarna för er båda att allt ska årdna sig och gå bra med allt jobb det ändå är efter en operation.

nu ska jag gå o sova o i morgon ska jag vakna och vara snäll jag också

*kram Lotta, setill att må som du förtjänar, dvs bra*

• varfördåför

men n ufinns det ju inget som heter fulla dagis längre.. ring och prata med personalen, de är de som bestämmer om fler barn får kommain eller om de redan är för jobbigt och stökigt, så är det iaf i sjöbotten!

• varfördåför

jo det är det. vi fick in dogge där nu i januari fasst de har 21barn och är beräknat som ett 16barns dagis. personalen gondkände att han fick börja där ändå!

• varfördåför

hmm.. men jag går ju till peda o klipper mig, så de gånger jag ahr klippt mig hos henne op salongen var hon ricktig men då jag klippt mig hos henne hemma var hon lodsas hihi (skojar bara, för att förtdliga)

• varfördåför

jaja men, ikväll blir det fika om bara bilen startar. gjorde den inte igår!

• varfördåför

jag tror också att de har gått i konkurs de som var i samma lokaler som fotograf marianne var.

hehe.. jag har sällan åkt med anderssons taxi, däremot så har jag lånat deras bilar ibland. jag är iaf inte bjuden på något kalas så jag lär ju inte ska gå :-P är väl bara härr DW som är bjuden utan att ha meddelat fru SW för att få åka själv och slippa ha frun med sig till favorit S för modar jag!

• varfördåför

newens tar ju gansak roliga kort egentligen, men det är lite svårt att göra något roligt av 12st som vägrar stå still och taut fingrarna ur näsan

• varfördåför

nää, den har jag inte sett, jag var bara nöjd at de lyckades få en bild där alla var vända åt typ samma håll

han lär ju inte ta alla barnen, max tvåst, men förmodligen bara ett!

Svar på tråden ***Skelleftetråden***