• Anonym

Går era lår ihop?

Vet att det hrär är en lite muppig fråga, men iaf;

när ni står med fötterna ihop ; går era lår ihop då?

Och om dom inte gör det; om ni ställer er i samma position och knäna ihop; går låren ihop då?

Jag har varit nöjd med min kropp men nu äter jag medicin som man kan gå upp i vikt av (svullen). Tidigare har jag kunnat göra det som jag skrivit ovan utan att låren gått ihop men nu går låren ihop när jag ställer mig med knäna ihop.

Undrar hur vanligt det är?

Och nej, jag är inte anorektisk eller något, utan är som sagt bara en fråga eftersom jag undrar hur andra ser ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-23 17:19
    Och det är inte hela låren som går ihop nu när jag står ihop med knäna, utan överst på låren, men det har dom som sagt inte gjort förrut.

• Svar på tråden Går era lår ihop?
  • Anonym

Jag märker på byxorna att de blir slitna på insidan av låren och när jag går med kjol och det är varmt så får jag nästan skavsår på låren som svider

• lycka79

Mina lår går absolut ihop högst upp. Men det är inget jag lider av.

• Anonym

Det kanske är jag som på något sätt har en skev kroppsuppfattning och inte kan acceptera att kroppen kan ändras lite. Det är därför jag frågar, för jag reflekterar inte över om kvinnors lår går ihop på stan eller inte "normalt sett", och jag tycker inte folk ser speciellt överviktiga ut i mina ögon, men jag är väldigt självkritisk.

• jeng

haha mina lår går definitivt ihop!! vare sig jag har knäna ihop eller inte! stör mig inte på det, förutom på sommaren när man har kjol och det blir sådär varmt och äckligt :( jag har värmeeksem, så det blir ju inte bara varmt, utan jag kan bli sårig och öm, så det är ju därför!

är det inte ganska ovanligt att låren inte går ihop alls när man har knäna ihop? Hur smal måste man vara för att det ska vara så? förstår att låren inte går ihop på alla när man står normalt, men...

• Anonym

Jag vet inte, det är därför jag undrar. Men det har inte gjort det på mig förrut och nej, jag är inte onormalt smal, men jag har ärvt ganska smala ben från min mor tror jag. Men nu har jag märkt att dom ändrats lite, men kanske är jag för självkritisk om jag kräver av mig själv att låren högst upp inte ska gå ihop när jag står med fötterna och knäna ihop?

är det inte ganska ovanligt att låren inte går ihop alls när man har knäna ihop? Hur smal måste man vara för att det ska vara så? förstår att låren inte går ihop på alla när man står normalt, men...
    [/citat]

• ElinOlsson

Mina gjorde det när jag var gravid. Kändes mycket konstigt eftersom de normalt inte gör det, så jag förstår vad du menar. Men jag är nog för hjulbent för att få ihop knäna utan att böja på benen , så där vet jag inte riktigt hur du menar.

• Teskedsmamman

Mina lår går ihop från mitten och upp

Mina drömmar uppfylldes 0402, 0510 och 0707, tre underbara killar!!!
  • Anonym (Yes)

Ja det går ihop och blir ihoptryckta! Har alltid vart så.. Jobbigt på sommarn när man ska ha kjol och får skavsår.

Svar på tråden Går era lår ihop?