Bling1975 skrev 2008-02-27 17:04:21 följande:
Vi gifter oss på Maldiverna i sommar och har bokat allt privat. Mycket billigare och jag fick precis det jag ville ha. Rekomenderar INTE Indcen och Micke. De var väldigt oengagerade. Missade att boka cermonin trots att vi betonade att den var viktigast. Flyttade vår hemresa med flera dagar utan att förklara varför. Kunde inte boka flyg till Singapore på önskat datum etc. Nu har jag bokat allt själv och alla datum vi önskade var tillgä
ngliga.Vi ska bo på Komandoo
www.komandoo.com i en Eagle Ray Water
Villa.Vi flyger mer Qatar till Maldiverna och med Singapore airlines till Singapore och sedan hem från Singapore med Qatar. På Qatars hemsida så kan man boka multistop resor och även hoppa över vissa sträckor. Vi fick ge 13.600 för båda sträckorna med Qatar för två personer. Superbilligt!Vi är borta i 3 veckor, bor i lyxigaste boendet på Komandoo (finare än Kuredo) i 10 dagar och sedan på Lyxhotell i Singapore i 10 dagar. Hela resan går på 77.000:-För samma pengar hos Indcen fick vi sämre boende halva tiden på Komandoo (Beach Villa), en 4 dagar kortare resa och ett sämre hotell i Singapore.
Hur hittade du att man kunde gifta sig på maldiverna? jag trodde att man inte fick det?