Ni som inte har badkar, finns stora badbaljor?

Vi har inget badkar, sonen älskar att bada, och han har egentligen blivit för stor för den klassiska (?) IKEA-baljan.

Finns det stora badbaljor att köpa nånstans? Eller hur gör ni andra med era vattendjur när ni inte har badkar?

• Svar på tråden Ni som inte har badkar, finns stora badbaljor?
  • Betty2

Jag har oxå letat efter stor/större badbalja men inte hittat någon. Frågade hos Babyproffsen och enligt den försäljaren jag pratade med fanns det inga större storlekar... Men hon kan ju ha fel, så nu följer jag spänt din tråd och hoppas på tips.

• lurv

Jag har en svart plastlåda som rymmer 125 l som mina killar badar i. Den är inköpt på ÖB

• xxmeyaxx

Jag har en från Barnens Hus. Stor. Fungerar jättebra.  

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Betty2

Vad lustigt, babyproffsen-butiken jag frågade står med i listan över återförsäljare på rollabout-sidan som jazzo82 tipsade om. Får nog fråga en gång till, för den (BiBaBad) verkade ju jättesmart.

• Micjah

Vi har en plastlåda från Ikea som är till för kläder under sängen..den badar min son glatt i
    Inte så glidig plast, så inte ens med olja i blir den hal att stå i..
    Tycker att den är perfekt nu när han e lite större o inte vill ligga i en liten balja längre.
    Den kostade 99:- med lock, så ganska billig me

• teena

Vi har en vanlig liten upplåsbar pool ( köpt på BR?) den är mjuk i kanten och får plats i duschen... Lätt att tömma genom att ta ut pluggen + billig!

Tusen tack för alla era tips!

Svar på tråden Ni som inte har badkar, finns stora badbaljor?