• Gaskarl

Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?

Jag tycker om kvinnor som ibland klär sig i "gammeldags" underkläder, höga trosor, rejäla BH:ar strumpor och höfthållare. Men till vardags så gillar jag snygga undisar, gärna i set, hipstertrosor är en favvo, stay-ups gillar jag också, gärna då för att hon själv gillar det.

• Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 14:21:59 följande:

Googla franzisi så finner du

Jag fann en röd, spetsig lackbh...inget mer.
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 14:21:59 följande:

Googla franzisi så finner du

Nu hittade jag...Fina bilder, fina modeller och underkläder. Handlar du där?
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 15:13:41 följande:

Har handlat en gång, ganska stor beställning. Underbara plagg! Butiken nedlagd tyvärr, men det är ögongodis

Häftigt..Att du gillar sånt, för din egen skull?
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 15:23:51 följande:

Absolut! Man har ju inte roligare än man gör sig, och tröttnar man på HM och Lindex så finns ju långt roligare alternativ till fest....

Dessa tangerar burlesk och det är mer poppis än du kanske anar...

Burlesk gillar jag, är det därför du handlar sånt, du uppträder? Gillar verkligen nylonklädda ben och läckra undisar,även vanliga stay-ups, men det måste vara rätt storlek, mest gillar jag om dom sitter precis under skinkorna..
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 15:38:55 följande:

Bara uppträtt en gång med några väninnor på en svensexa. Jäklar vad kul vi hade!

Coolt..hade du tazzels? :) Har du lite retrolook i övrigt också.? Har du något favoritset?
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 15:53:47 följande:

Nix - just den magiska kvällen fick killarna komma oss riktigt nära med blicken, det var öppna plagg närmast kroppen.

Ja, jag har några olika tazzles..

Hmm..Lugn nu.:) Var tvungen att svänga in på en p-ficka...Kul att du svarar så glatt och öppet, vi kanske kapar tråden, som vi skriver. Nåja, när jag var yngre var jag nog väldigt tjatig,att tjejen skulle bära stay6men idag är det häftigare om kvinnan har det till vardags, som jag skrev tidigare, för sin egen skull. Du ser det inte som sexplagg, även fast du tycker det är häftigt? Jag blir lite glad av kvinnor som dig.
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 15:53:47 följande:

Nix - just den magiska kvällen fick killarna komma oss riktigt nära med blicken, det var öppna plagg närmast kroppen.

Ja, jag har några olika tazzles..

Svängde av för att skriva, inget annat.
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 16:21:58 följande:

Tjat brukar sällan funka... men det är kul att ha en rik garderob och själv blir jag glad av kvinnorna på sajten du fick, det är glimt i ögat och skön utstrålning hos många av dem.

Och så är det ju kul att du blir glad...

Lever du i relation? Vilken slags underkläder skulle du ge som present? Vilken slags spännande underkläder har du?

Jo, jag blev glad och hittade direkt en kvinna på sajten som jag ska kika närmare på i lugn och ro.:)

Ja, den här tråden och dina härliga svar gör mig glad. Jag lever i en ganska sval, på vissa områden, relation. Du?

Ja, du, jag skulle ge bort några fina set, gärna svart-vita och mörkgröna BH/trosor..Sedan för att piffa lite ett par fina balconetter och en halvkupad BH, tycker det är läckert ibland, på rätt person..Hur mycket jag än kikat i olika kataloger så har jag aldrig hittat spännande underkläder för män.
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 17:02:54 följande:

Jag är ett stort fan av snygga underkläder, tycker att det är både viktigt och kul. Jag skulle uppskatta att få det du skulle ge.

Kul att sajten du fick gav mersmak - fler tips nedan.

Lever i en lång bra relation där vi ger varandra underkläder då och då. Kan tipsa dig om att kolla in och beställa i Polen, det gör vi ofta, till oss båda

Tips är t ex Anais, Obsessive och Softline Collection.

Hojta till om du blir inspirerad och hittar nåt fint!

Skulle du bära en halvkupa?
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 17:02:54 följande:

Jag är ett stort fan av snygga underkläder, tycker att det är både viktigt och kul. Jag skulle uppskatta att få det du skulle ge.

Kul att sajten du fick gav mersmak - fler tips nedan.

Lever i en lång bra relation där vi ger varandra underkläder då och då. Kan tipsa dig om att kolla in och beställa i Polen, det gör vi ofta, till oss båda

Tips är t ex Anais, Obsessive och Softline Collection.

Hojta till om du blir inspirerad och hittar nåt fint!

Du har verkligen inspirerat, lustfyllt.
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 17:07:53 följande:

Har flera både 1/2 och 1/4

Läckert, upplevt det en gång bara, mysigt. Jag tycker att BH i sig är ett sexigt plagg, att också få ett bröst serverat så öppet, gud så läckert.
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 17:14:22 följande:

Roligare än naket!

Mycket, många gånger..

Du har gjort min eftermiddag, med din trevliga ton och svar..Får jag fråga bara...Skulle du vilja k..i..k eller s n a p?

Jag bara frågar....
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 17:30:45 följande:

Nixpix - har ingetdera;och vill inte ha fler inlogg.

Men jag finns här ibland!

Surfa runt lite nu på det jag delade så hoppas jag höra ifrån dig vad du tycker.

Ok..Hoppas vi hörs , och tack för en fin eftermiddag. Ska kolla ikväll. Håll dig frisk.
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 17:30:45 följande:

Nixpix - har ingetdera;och vill inte ha fler inlogg.

Men jag finns här ibland!

Surfa runt lite nu på det jag delade så hoppas jag höra ifrån dig vad du tycker.

Bastat och gjort kväll..Nu har jag kikat på sajten du rekommenderade..Hmm, hittat en favorit, som väckte mina lustar. Du fick mig härligt mentalt upphetsad tidigare, du skriver öppet, glatt och med någon slags sensualism, så kände jag iaf..Må gott.
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-11-30 21:27:05 följande:

Vi hade lite gott häng där mitt på dagen - på samma sköna mentala våglängd

Det är najs att lyfta blicken ibland och få nya intryck och spår.

Nyfiken på vad du hittar som väcker dina lustar

Allt gott till dig

Skriver gärna, men nu börjar det bli lite väl personligt, delar gärna det med bara dig..P.....M någon dag kanske?

Och jag lyfter gärna blicken, nya intryck och inputs välkomnas.

Allt gott till dig också.
  • Gaskarl

Allt gott till dig

Skriver gärna, men nu börjar det bli lite väl personligt, delar gärna det med bara dig..P.....M någon dag kanske?

Och jag lyfter gärna blicken, nya intryck och inputs välkomnas.

Allt gott till dig också.
  • Gaskarl

Allt gott till dig

Jag hittade lite fina, härliga bilder..Och märkte hur man reagerar, att man synar hur kläderna sitter, "hmm, kan hon inte dra upp strumpan, så jag slipper se vecken.." du vet lite så..En bild hade hon fingrarna under strumpkanten, en bild som följt mig sedan ungdomen, men kanske inte fingrar då..Jäkligt upphetsande att komma på hur man tänker, lite dominant..
  • Gaskarl
    Anonym (Vivi) skrev 2020-12-01 23:07:31 följande:

Man äter ju med ögonen och det finns många sköna minnen kopplade till synintryck...

Tror att du skulle uppskatta den italienska erotiska konstnären Giovanna Casotto

Japp. Det hade du alldeles rätt i..Vad gör du idag?
Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?