• bebbe made in italy

Gravida i tredje trimmestern, har ni ont i höfterna på nätterna?

Som frågan lyder, har ni värk i era höfter på nätterna. Själv kan jag bara ligga på sidan och detta är ett jätteproblem då jag vaknar på nätterna av att det vrålvärker i höfterna både den jag ligger på och den som är "ovanpå". Ville bara kolla om det är fler som lider av detta eller om jag e ensam Fundersam

Med vild bebis i magen
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gravida i tredje trimmestern, har ni ont i höfterna på nätterna?
  • MiaAnnette

Jag får jätte ont på natten, men det blev bättre sen jag började ha en kudde mellan knäna samt en mindre som stöder upp under magen...

Vaknar nu istället av ett heeemskt tryck mot ändtarmen, vet inte ens hur ja ska ta mig upp Hemlis

Bebis i magen! BF 31 Mars 08
  • bebbe made in italy
    MiaAnnette skrev 2008-02-24 18:28:15 följande:
    Jag får jätte ont på natten, men det blev bättre sen jag började ha en kudde mellan knäna samt en mindre som stöder upp under magen...Vaknar nu istället av ett heeemskt tryck mot ändtarmen, vet inte ens hur ja ska ta mig upp
    Ja det blir lite bättre för mig oxå med kudde mellan knäna faktiskt, men det gör ändå ont. Jaa det är allt annat än glamoröst att vara gravid, det skall gudarna veta Hemlis
    Med vild bebis i magen
  • Leos och Vincents mamma

JA! Det gör sååå jäkla ont så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Får byta sida var 20:e minut ungefär o det är inte det lättaste med min enorma mage!

Lycklig mamma till Leo 050315 o bebis i magen som föds 25 mars med snitt V. 35 nu.
  • SchumiFerrari

jag pallar inte att sova med en kudde mellan benen.. det blir varmt och äckligt och svårt att vända sig... Men ont höfterna har jag... sover nästan på mage.. PÅ mage går inte men mer på mage än på sidan om ni fattar...

*The Muppet!!! V39*
  • bebbe made in italy
    Leos Mamma 05 skrev 2008-02-24 18:31:54 följande:
    JA! Det gör sååå jäkla ont så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Får byta sida var 20:e minut ungefär o det är inte det lättaste med min enorma mage!
    Nej, jag vältrar mig över från ena sidan till den andra och detta gör mig såå anfådd. Tiden då jag rusade fram i en cross trainer och körde spinningpass känns ljusår bort *suck*
    Med vild bebis i magen
  • Playing the angel

Japp, det gör fruktansvärt ont. Tycker inte det ens hjälper med kuddar mellan benen och under magen längre =( Har ett helsike att vända på mig också när man vaknar av värken..

Si vis amari, ama.
  • Linam370

Precis så är det för mig oxå. Och det knakar och smäller i bäckenet när man vänder sig.
    Playing the angel skrev 2008-02-24 18:44:35 följande:

Japp, det gör fruktansvärt ont. Tycker inte det ens hjälper med kuddar mellan benen och under magen längre =( Har ett helsike att vända på mig också när man vaknar av värken..
  • johannaringer

Jag kan bara sova på sidan och jag måste ju byta sida en gång i halvtimmen för att det gör ont i höfterna. Man känner sig ju inte som världens sexigaste när man vältrar runt i sängen med jättemagen.

Grymt, stön, pust.. ah, äntligen på plats.. Nej, usch vad kissnödig jag blev nu.. Kanske går det över om jag byter sida? Grymt, stön, pust.. Nehe, det är bara att gå upp då. Och ett.. och två.. och tre..

• Leos och Vincents mamma
    johannaringer skrev 2008-02-25 03:23:11 följande:
    Jag kan bara sova på sidan och jag måste ju byta sida en gång i halvtimmen för att det gör ont i höfterna. Man känner sig ju inte som världens sexigaste när man vältrar runt i sängen med jättemagen. Grymt, stön, pust.. ah, äntligen på plats.. Nej, usch vad kissnödig jag blev nu.. Kanske går det över om jag byter sida? Grymt, stön, pust.. Nehe, det är bara att gå upp då. Och ett.. och två.. och tre..
    Precis så är det för mig oxå
    Lycklig mamma till Leo 050315 o bebis i magen som föds 25 mars med snitt V. 35 nu.
  • enilorac

Oj vad många som har ont i höfterna..... Jag har inte det problemet utan känner bara av lättare "mensvärk" på nätterna.

Kram C och C BF 22 mars

Svar på tråden Gravida i tredje trimmestern, har ni ont i höfterna på nätterna?