Inlägg från: Tesssan82 |Visa alla inlägg
  • Tesssan82

emetofobi.....

Här har ni en till med kräkfobi... som känner likt som föregående skrivare!!!
    Min vinter har varit ett rent helvete... med lite sömn, då jag alltid tror att om jag sover på nätterna så får barnen el. jag magsjuka.... tänker på kräkning o magsjuka varje dag och får nästan ångest på kvällarna.... *gråter*
    Kraam på er alla andra som känner likt!

• Tesssan82

Huvva... min lilllkillle kräktes 1 gång i morse... Vill inte ha magsjuka
    VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE....... VILL INTE.....
    Så nu går jag runt här hemma och känner mig som ett nervvrak....
    Vill INTE SPY.... VILLL INTE

• Tesssan82

Hugo kräktes imorse och inge mer kräks... men det rinner rätt igenom honom.... han är jätte blek o slö, och 38.5 feber
    Tycker att detta känns jätte jobbigt... har bara tankarna på detta.... Skita jobbigt....
    Vill INTE bli magsjuk!!
    HJälp.... allt känns jätte jobbigt just nu.... HUvva ...

• Tesssan82

Ja, nu är det snart kört-.... lilleman har börjat kräkas igen Oj så nervös jag är... känner mig riktigt depp...... vill inte att Cajsa ska börja kräkas oxå... men risken är väl ganska stor skulle jag tro....
    Vill just nu bara sjunka genom jorden!!! Vill inte veta av någe mer spyor och sånt...
    Så nu blir jag väl vaken minst 3-4 nätter skulle jag tro... brukar ju inte kunna slappna av o sova då magsjukemonstret spökar runt !!!!

• Tesssan82

ÅÅhh har sån fruktansvärd ångest!!!

• Tesssan82

Hejhej... Hugge är fortfarande dålig.. Känner sån jävla ångest!!
    Han är som en trasdocka och jag är inte still en sekund.... sitter o känner efter hela tiden... känner hur illamåendet bara stiger o stiger....

Har tagit vitpepparkorn , både igår o idag!!!
    Hoppas dom hjälper mig!!!

Kramis

• Tesssan82

Jag är skita nojjig just nu.... Hugo blir bara sämre o sämre... ringer nu tilll sjukvårdsrådgivningen, då hugge har närmare 40 graders feber och har bara suttit i mamma el. pappas knä hela dagen..... han som alkltd är full fart på.... får nästan inte i honom vätska då det kommerut lika fort igen, antingen de ena eller andra vägen
    Har det jätte jobbigt.... HUvva ... vill verkligen inte bli sjuk.... tror ni att jag, sambon el. äldre syskon borde blivit sjuk redan om han skulle ha smittat oss???
    *rädd som ba faan*
    Tackar myket för stodet här inne !!!!
    Behövs!!!

• Tesssan82

Inte sjuk än, men ångesten är skita jobbig...

• Tesssan82

HUgo är nu på bättringsvägen nu iallfall... och det känns ju skönt....
    Men min fruktansvärda ångest känns bara sååå tungt.... vill inte KRÄKAS!!!

• Tesssan82

Tror ni att jag kommer att bli dålig??
    Känns såå jobbigt juast nu....

• Tesssan82

Hoppas verkligen det.... sitter nu och kan inte somna pga ångesten... vill verkligen inte kräkas... eller att nån annan åker på det.... räcker att lilleman varit sååå dålig som han har!!!

• Tesssan82

Har klarat mig änsålänge.... Känns som att jag kommer att klara mig, men ändå så finns ångesten där...
    Sovade ca 2,5 timar inatt.... var så rädd för att somna ifall jag skulle vakna och kräkas...
    ne, nu ska jag slänga omkull mig på soffan...

Svar på tråden emetofobi.....