Inlägg från: lollisen |Visa alla inlägg
  • lollisen

emetofobi.....

nääää fy f*n vilken ångest jag har nu...!!!
    blir bara värre i magen... *gråter som ett barn*
    de gör ont i magen...!!!
    de e säkerligen för att jag är så räd nu, men kan inte koppla av.... går inte...
    skit oxå...
    tänk om...?
    tänk OM jag blev smittad av någon ute idag när jag va på ett ställe med massa människor....?
    tänk om....???
    vilka sjuka tankar...
    varför i hela fridenskulle man bli smittad just nu?
    typ enda gången på hur länge som helst jag träffar folk....
    magknip.... inge kul.... uhuuu.....
    vilka svettningar jag har nu med min ångest, känns som armarna bara domnar bort nu....
    sorry jag skriver en massa gojja nu, men de känns liiiite liiite bättre när man kan skriva av sig, man koncentrerar ju sig på nått annat.....

• lollisen

hej hej... jag liggrefortfarande..
    mår inge vidare...
    fast de e inte magsjka, de har jag förstått nu iallafall...
    tror att de e nån förkylning eller nått sånt....
    sen ligger min bebis å trycker på konstiga sätt nu me...
    sprattlar runt å sparkas som bara den...
    va mysigt de e ändå....
    en trygghet att känna faktiskt....
    jag tror att min oro och ångest fick mig att må ännu sämre inatt, har fortfarande lite ångest kvar...
    men tack alla ni som bryr er! jättegulligt att veta att ni gör de! *kram*

• lollisen

nu har jag ätit pizza..(!?)
    knäppt va?
    nu är jag supermätt, å bara väntar på att magkatarr ontet ska komma.. men va gott de va me mat!
    kommer nog snart att lägga mig igen å bara slappa....
    har inte gjort annat än legat i sängen idag...
    inte gjort nått!
    har nog aldrig kunnat bara ligga still å njuta som idag, bara kollat på film å så...
    känns hur skumt som helst, känner mig laaaat... he he he
    någon gång ska ju vara den första att bara ligga i säng en hel dag....
    bara de inte blir en vana, vilket de typ omöjligt kan bli, eftersom jag är en stressad människa som ska göra allt helst på en gång... hi hi hi...
    känner mig bättre nu i magen iallafall... skönt..
    ångesten har lagt sig oxå.... ännu skönare! för fyyy vad jag HATAR ångest!!!
    tack för ert stöd, känns så skönt att kunna vara sig själv på denna tråd, utan att bli kallad för fånig eller så....
    skönt att ha människor som verkligen förstår!!
    kram på er och hoppas att ni mår bra töser...
    och Tussilago: de kommer du få göra! och tro mig, de e den bästa känslan man kan få känna!!! sååå superhärligt...!!! längtar tills den lill* ligger i famnen på mig nu oxå..... åååh, va härligt.. kramiz å sparkar från min lillplutt i magen.....

• lollisen

hej hej!
    jag har fått primperan utskrivet för länge sen, men de va lika kasst som sockerpiller....
    så jag tror inte dom har någon större verkan..... tyvärr...
    de finns inget som hjälper mot magsjukan, tyvärr där oxå.....

• lollisen

samma här... jättenoga me de...
    sen har ja vääääldigt svårt att äta ute nu... eller att äta mjukglass....

• lollisen

BrutalSlakt :Hej!
    jag är gravid i v.34 och trodde aldrig att de skulle gå så bra som de har gjort..
    de enda jag kan säga är att man klarar det...
    det är inte lika jobbigt att må illa när man är gravid som i vanliga fall, tycker inte jag iallafall.. och jag har enorm kräkfobi..
    men nu vet jag ju varför jag mår illa, och att jag kan göra mycke för att slippa må illa....
    har inte kräkts en enda gång....
    att man kan må illa under en graviditet beror mycke på psyket, iallafall efter vad jag hört..
    att många inbillar sig att de mår illa å så gör de det....
    de finns så många sätt nu att förebygga gravidillamående, så man ska inte behöva se det som ett hinder för att bli gravid... det sa min Bm till mig innan jag vart gravid, men jag har inte behövt någon hjälp, mer än råd att man ska äta ofta så slipper man må som värst illa..

• lollisen

Nattsaga: hej hej!
    om du vill höra på lite tröstande ord, så kan jag glatt berätta för dig att om du blivit matförgiftad, så hade du kräkts för lääänge sen...
    matförgiftning kommer ofta redan efter en kvart halvtimme....
    man går inte ett dygn innan de börjar....
    så jag tror mer att du är orolig gumman....
    annars är de nått annat... men som sagt, mat som orsakar kräkning eller så, de kommer jättefort....
    hoppas ditt illamående går över snart....
    drick vatten, de brukar faktiskt hjälpa mig 99 gånger av 100... kram kram

• lollisen

jefla skit!!!!
    nyss va en av killens vänner här å va full, så kräktes han på vår toalett...
    nu har jag en väääldig ångest å tror att de va magsjuka å att jag ska kräkas med....
    FAN vad jag är dum som nojjar upp mig själv på detta vis!!!!
    vet ju att de va alkoholen....!!!
    ååååh......

Svar på tråden emetofobi.....