Svess skrev 2008-02-24 22:54:24 följande:
Fy vad irriterande!Blev påkörd på en parkering när jag var och handlade och såg det inte förrän jag skulle stoppa in vararna i bagaget. Den andra föraren SMET, trodde att det skulle finnas någon som hade sett/ hört, men icke.Lackverkstaden skulle ha 2500 kr men då var ju plåten bucklig också.Det kan bli en nyans skillnad när det är metallic, svårt att använda precis rätt mångd tror jag.Vet en som hade en sprillans bil och fick en repa. Åtgärdade det på märkesverkstad, men det blev ljusare där repan hade varit. Man såg det dock inte om han inte påtalade det.Lycka till!

NEJ! fan... bilen är ju... det finaste jag ägt i bilväg...
tack för att du förbereder mig på att det kan synas, tackolov inga bucklor...
Det var en idiotbiltvätt också! Lyssna på detta:
man kör in som vanligt, men direkt när man fortfarande rullar börjar det spreja någon skit på bilen (avfettning???)
kul, för man ser ju förbannat bra då!!!
TYDLIGEN så har IDIOTERNA satt en litren idiotjävla lapp ca två meter bort med INSTRUKTIONSHELVETEN!
Hur bra ser man den? Man skulle tydligen lägga in N (automat) för bilen drevs frammåt automatiskt, hur fan ska jag veta det!?
Dessutom när man väl ser lappen, så står det på, ursäkta me, så dålig svenska att jag knappt fattar vad jag ska göra varefter biltvätten börjar kränga på hjulen, den försöker ju få fram bilen!!!!
GAAAAAH!!!
nu ska jag gå och lipa, min vecka är FÖRSTÖRD!
Sista dumma frågan: hur fort reparerar dom lacken

?