• Bicky

Irlands bidrag till Eurovision! Vilken kalkon!

Har ni sett Irlands bidrag? Det är en sjungande kalkon som driver med allt som melodifestivalen har blivit.

"These days you have to be either from the old Eastern Bloc or have a great gimmick to win Eurovision - and a singing turkey will possibly be one of the most bizarre things that a Eurovision audience will ever see."

www.rte.ie/arts/2008/0223/eurosong.html

Lyrics:
    Oh I come, from a nation
    What knows how to write a song...
    Oh Europe, where or where did it all go wrong....?

COME ON!!!!!!

Irlande douze points

• Svar på tråden Irlands bidrag till Eurovision! Vilken kalkon!
  • lokacitron

Herrejesses vilket spektakel. Att de vågar skicka bidraget, men jag kommer fy fan asg när jag ser det.

• Bicky

Jag skrattade så jag grät när jag såg det. Men det kan ju inte bli så mycket värre än förra året, jag tror Irland kom allra sist då.

• lokacitron

Nu har jag kollat lite låtar som ska vara med. Det kommer fan bli den sämsta esc i historien.

• Kofttanten

Men de har ju snott fjädrarna från Chrilles bidrag. Stäm dem för plagiat!

• Bicky

Det blir bara värre och värre...

lokacitron skrev 2008-02-25 14:31:59 följande:
    Nu har jag kollat lite låtar som ska vara med. Det kommer fan bli den sämsta esc i historien.
  • Moch

Den har nog chans tror jag, dom driver med hela tävlingen... lite som markollio gjorde förra året..

• Bicky

Jag kan inte tänka mig att vinnaren i Sverige tävling kan bli bättre än den här kalkonen!

• Frugan84

herre gud!!! hur dårligt var dom andra bidragen för att den skulle vinna?! eurovisien blir bara sämre o sämre!
    vilken tur att man håller på finland!!

Svar på tråden Irlands bidrag till Eurovision! Vilken kalkon!