• Anonym

Kan detta stämma eller har jag fått fel plusgiro nummer?

Jag skulle idag betala in en ganska stor summa pengar till kronrofogden. Jag mailoade min handläggare för att kolla exakta summan och vart det skulle betalas då det är en utomlands skuld...

Han skrev plusgiro numret till kronrofogden i sverige. Men sen när jag slog in detta nummer och efetr en stund kollade på kommande händelser så stod det bara numret där. Istället för kronofogdmyndigheten.

Är det fel nummer eller?

(nån som förstår hur jag menar?)

• Svar på tråden Kan detta stämma eller har jag fått fel plusgiro nummer?
  • Anonym

Ring och fråga så att det stämmer.

• Anonym

Klickade du på att hämta officiellt namn innan du godkände?

• Anonym
    Anonym skrev 2008-02-25 15:22:03 följande:
    Klickade du på att hämta officiellt namn innan du godkände?
    Men det kommer inte alls upp nått namn nu. Lite orolig för att det går till fel ställe imorgon...

Får väl försöka få tag i honom igen. Pengarna måste iväg imorgon!
  • Jen 82

Ring KF's växel el huvudkontor, dom kan säkert ge dig rätt nr. Eller kolla på deras hemsida, det står säkert med där.

• azofia

Som de andra säger: ring KF och fråga. Om det är fel är det ingen fara, bara att ta kontakt med din bank så får de dra tillbaka pengarna från den felaktiga inbetalningen och så får du göra om den helt enkelt.

• Anonym
    azofia skrev 2008-02-25 15:28:48 följande:
    Som de andra säger: ring KF och fråga. Om det är fel är det ingen fara, bara att ta kontakt med din bank så får de dra tillbaka pengarna från den felaktiga inbetalningen och så får du göra om den helt enkelt.
    Ännu ingen fara då pengarna går från kontot imorgon :) Får ringa dom och kolla ännu en gång för säkehets skull...
Svar på tråden Kan detta stämma eller har jag fått fel plusgiro nummer?