• bamsefan

Nervös väntan(fortfarande).................hoppet lever vidare........

Dagarna går och nu är jag i v19.Halvvägs.Hoppas så att det ska fortsätta så här lungt nu.Har inte sett en blödning på ett tag nu.Och har bara en "massa" mjölkvita flytningar.
    Känner inte mina pyren så mycket än.Det jag känner mest just nu är ett tryck ner mot blygbenet.Och det bör ju vara växtxerk.Sparkar får jag väll snällt vänta på då jag hade en moderkaka både i framvägg och bakvägg.
    Hoppet lever vidare.........

Rolla:Lycka till imorgon på ul.

• Svar på tråden Nervös väntan(fortfarande).................hoppet lever vidare........
  • Judy

Detta är fortsättningstråden på den förra du startade va?

• ame3

vad glad jag är för er skull!!! Vecka 19 ...Härligt!!!

• bamsefan

Ja men kan se detta som fortsättningen på min förra tråd.

Dagarna rullar på och den andra är den andra lik.Hade dock ont på vänster sida ovanför blygbenet härom natten o kvällen.Men det försvann.Hoppas att det bara var ett av pyrena som använde mina tarmar som boxningspåse.Så svårt att veta ju........

• bamsefan

När jag va ute idag en sväng blev jag så tung i magen ovanför blygläppen.Orkade inte gå som jag jag brukar.Har ioförsig inte rört mig mycket på länge.Får hoppas att det är barnen som blivit tyngre bara.Och att det inte trycker förmycket på min livmodertapp.Känner mig hård på magen nu.
    Orolig fast jag kanske inte behöver.Kan ju vara pyrena som rotar runtdär inne......det är vad jag hoppas på.

• ame3

vila vila vila!!!Om några veckor har du ju passerat en viltig gräns och de kan klara barnen OM de skulle komma.Ge det 8 veckor till ligg bara på rygg och vila:)Kramar

• Rolla

Bamsefan: Jag känner inte heller mycket av bebisarna i magen. När jag va på UL som tog 1 tim o 30 min istället för den inbokade tiden på 15 min. Så mycket rörde bebisarna på sig.... men jag kände nästan ingenting...
    Jag fick oxå en ny tid för UL om 10 v... då e jag i v 29.

Men jag ska på UL igen i v 25 då ska jag kolla kön för på östra så sa bm att hon inte kunde se vad d va. Vet inte om jag ska tro det eller inte... om hon bara inte ville säga.

• bamsefan

Rolla:Vad skönt att ha gjort ulet.Blir avundsjuk när jag hör att du ska på ett ul imellan.

Har känt mig tung nu i 2 dagar och orkar inte röra på mig på samma sätt.Ska ju vila.....men lite åste man ju röra på sig.
    Hoppas det bara är för att jag börjar bli tyngra.

• Rolla

Den UL som e i mellan kommer jag att göra privat på mamamia.

Några sparkar än?

• bamsefan

Nej inga sparkar här inte.Inte som är so man väntar på iallafall.Tycker dom är för snälla där inne och kunde gott sparka på mig lite hårdare.Men dom får väll träna upp sig lite till kanske?

Rolla:Vad får du betala för ulet på mamamia?

Svar på tråden Nervös väntan(fortfarande).................hoppet lever vidare........