• Singeladopt

Tråden för oss äggdonatorer Nr 4

Oj, det var en trött tråd. Vart har ni tagit vägen allihop?
    Jag har varit i kontakt med SU och jag är välkommen så fort det bara går. Jag ville ha lite mer tid att fundera. Det var, enligt dem, inga problem att jag donerar ägg nu även om jag vill ha fler barn själv.

• Singeladopt

"Vad kul! Vad funderar du på? Vad är SU?"

Jag vill bestämma om/när jag själv vill ha fler barn. SU Är Sahlgrenska Universitetssjukhuset.

• Singeladopt
    Mjölk skrev 2008-03-10 13:33:20 följande:
    Jaha, du SKA alltså donera, men frågan är bara NÄR eftersom du kanske vill ha barn först? Vi har ett barn, men ska ha fler barn sen, men det blir nog inte förrän om 1-2 år eftersom jag vill få en fast anställning först. Så eventuellt ska jag doneraen gång till rätt omgående efter denna donation.
    Ja, precis så är det.
    Känner du av hormonerna? Är det något särskilt som du har tänk på? Som gjort att du tvekat kanske? Bara nyfiken. Enligt SU så kan jag komma tidigast till hösten eftersom de har mycket att göra, så jag har lite tid att fundera.
  • Singeladopt

Hur är det. Efter man donerat sina ägg. Får man reda på hur många kvinnor som fått just mina ägg. Får man veta om någon blivit gravid, fött barn osv?

• Singeladopt

Jag planerar att donera till hösten. De hade inte "tid" att ta emot mig tidigare än så.
    Jag vet att jag läst det förut, men kan inte hitta det nu. Hur många familjer kan man donera till, och hur många barn kan det bli?
    Får donatorn reda på om det blivit några barn?

Svar på tråden Tråden för oss äggdonatorer Nr 4