• Magnolinda

Tråden för oss äggdonatorer Nr 4

Hej hej! Här kommer jag, tjej som ska på första besök om ÄD i Huddinge i nästa vecka oxå! :)

• Magnolinda

Lillasnurre: Skriver till din inbox! :)

Någon som just har donerat här? Var det bökigt med allt fram och tillbaka till sjukhuset för koll av äggblåsorna osv? Hur mycket frånvara från arbetet blir det egentligen undrar jag!?

• Magnolinda

Ja, tack Pejgan! Någon dags ledighet hit eller dit ska man väl kunna ta då och förena nytta med nöje, gå ut på kafe eller något annat roligt i samband med att man ska till sjukhuset!

Håller tummarna för att du fixar gränsen lillasnurre!

• Magnolinda

Lillsnurre: Vilka papper, några du fick där, eller de man fick hem med kallelsen?

• Magnolinda

Hur räknar man ut BMI då?

• Magnolinda

En fråga till lillasnurre: Lämnade du "brevet" med bild och så idag oxå?

• Magnolinda

En STOR KRAM till dig, HannaS86!! Och tack för din berättelse, känns som jag har låååångt till att komma till äggplock, ska på första besöket i morgon!

• Magnolinda

Hej på er!

För en tid sedan var jag på första samtalet, och blodprov osv. Undrar om man får meddelande om man är godkänd eller inte, eller om det bara är så att de tar kontakt när det har gått de 6 månaderna??
    HannaS86: Hur kommer det sig att du fick påbörja behandlingen så snabbt? Trodde man var tvungen att vänta minst 6 månader?

Svar på tråden Tråden för oss äggdonatorer Nr 4