• heleneuz

Tycker ni det e snyggt med baddräkt??

jag har funderingar att köpa mig en baddräkt i sommar.Efter 2 barn så har min mage blivit lite rynkig o den e inte alls fin.

Skulle nu kunna tänka er att ha baddräkt på er?
    Tänkte denna i så fall
    www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=206428&SearchBackLink=

• Svar på tråden Tycker ni det e snyggt med baddräkt??
  • meic

toksnygg! shoppa loss! du kommer vara en pingla på beach 2008

• BetongMorsa

Ja baddräkt i sig e ju inte det hetaste plagget men som du säger, efter två barn e inte magen så snygg som man skulle vilja....men den du hittat va ju apsnygg :) hetare än min speedo som jag inhandlade nyligen :)

• mysrester

Baddräkt är fult.

Just den du visade såg ju någorlunda ok ut, men modellen hade ju skitsnygg kropp. Tror inte den funkar på nån annan tyvärr.

• Banana82

personligen tycker jag det är rätt tråkigt med baddräkt, mycket finare med bikini... tycker verkligen inte man behöver ha en platt "perfekt" mage för att ha bikini

• korven72

Den modellen som visades kräver ju verkligen sin figur. Det gäller att prova så man vet hur de sitter. En bikini kan vara bra mycket mer tacksam för en figur. Lyfter byst samt att man kan ha lite hepster aktiga bikinibrallor...

• W W

det finns ingen som ser bra ut i baddräkt.. INGEN.. men va fan.. baddräkten i sig var ändå en bland dom bättre

• SusannaT

jag har det som dig. jag fick jätte fula märklen efter graviditetet och har fortfarande en påse som e kvar. :S hur mkt jag än försöker träna o äta sunt. och jag har inhandlat en baddräkt från josefssons 70% rean.

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=179096&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

jag vart rätt nöjd fast jag va lite tveksam. finare ut i verkligeheten.

annars finns det baddräkter som ser ut som en klänning. min syster har en o den e jätte söt.

Svar på tråden Tycker ni det e snyggt med baddräkt??