Inlägg från: Anonym (svårt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (svårt)

Är han min "själsvän"?

Det kan faktist vara så att det inte alls klickar när ni träffas. Det är en sak att skriva/prata men det är helt annorlunda när man träffas.

Hur känner du inför det du gör bakom din rygg på din man? Har du skuldkänslor?

När man gör något sånt som du gör är det oftast ens undermedvetna som säger att man söker efter något mer än det man har.

Vet inte rikigt vad jag ska ge för råd men som sagt det är inte säkert det blir samma sak när ni träffas.

• Anonym (svårt)

Anonym (förvirrad) skrev 2008-02-26 23:00:52 följande:

Anonym (svårt) skrev 2008-02-26 22:53:46 följande:
    Nej, känns som det är lite därför det vore bra att ses. Klickade inte den gången vi sågs kort, men har ändå fortsatt prata. Men vi vill sååå gärna ses efter att ha pratat så länge på MSN.Har blandade känslor inför min man. Tror dock han skulle lämna mig om han fick reda på det. Men som den "andra" säger så är tanken fri...Men nog har jag lite dåligt samvete, men känner också att han drivit mig lite till det...Du har nog rätt vad gäller det undermedvetna. Problemet är att jag verkligen älskar min man, även om jag vill ha nått mer.
    Tyvärr så är det så att uttrycker " han/ hon har drivit mig till det " finns egentligen inte utan det är en sak vi hittar på för att ursäkta något vi gör som är fel.

Gumman du kan inte både ha kvar kakan och äta upp den :)

Tänk dig för noga för om du träffar honom och inget händer , men din man får reda på det så är det kört. Om han lämnar dig så kan du inte ens säga att det var värt det ....du kan inte heller ursäkta dina handlingar genom att säga " jag gick med på att träffas för att se om det klickar mellan oss "

Dessutom så säger du att du verkligen älskar din man....då är min fråga...vad händer om det klickar med msn-killen? Skulle du kunna vara otrogen eller skulle du först sklijas ?? Hur kan du skiljas om du älskar din man verkligen??

Förstår du lite hur jag menar??
  • Anonym (svårt)

Anonym (förvirrad) skrev 2008-02-26 23:09:48 följande:

Svar på #9Usch ja...förstår precis hur du menar. Är ju det som är så svårt... Fan...vet verkligen inte hur jag ska göra. Skulle vilja träffa honom som en vän bara eftersom jag tycker så mkt om honom, det är det vi pratat om också. Träffas som vänner och bara umgås med nån man tycker om. Är det fel??
    Inget fel om du informerar din man om det, om du däremot inte talar om det för honom då är det fel.
    Men ärligt...bara vänner ?? Skulle det verkligen bara bli så ?
  • Anonym (svårt)

Tror du behöver ta dig en riktig funderare ...hur långt är du beredd att gå ...hela vägen?

All oärlighet är fel i mina ögon, du kanske inte håller med mig men jag tycker det i alla fall.

Om det hade varit din man som gjort detta och funderat på att träffa denna kvinna han snackat med på msn och det hade klickat mellan dem.

Hur hade det berört dig?

• Anonym (svårt)

Ingen fara....

Har du bestämt dig om vad du ska göra ?

• Anonym (svårt)
    Alphamale skrev 2008-02-27 12:31:22 följande:
    M mu must must resist the urge to reply
    Haha
    Why do you must resist the urge to reply??
    And why are you writing in english?
  • Anonym (svårt)

Förstår vad du menar

• Anonym (svårt)

Anonym (tusen) skrev 2008-02-27 17:30:28 följande:

Jag tycker du ska ta en riktigt lång funderare på VAD du vill. Hade min man gjort mot mig som du gör mot din man så hade jag blivit väldigt sårad! Hade du accepterat att din man träffade en annan kvinna på MSN och irl bara för att "hon känns så bra att prata med"? Tycker du ligger farligt nära gränsen för otrohet nu tjejen!Sen skriver du att du är så himla ärlig osv, visst, men i andra ögonblicket ska du inte säga något till din man och alltså ljuga för honom??
    ÄNTLIGEN
  • Anonym (svårt)

Anonym (förvirrad) skrev 2008-02-27 19:28:04 följande:

Anonym (tusen) skrev 2008-02-27 17:30:28 följande:
    Vet att du har rätt...det är fel, egentligen inget snack om saken. Skulle inte vilja att min man gjorde det mot mig. Ändå så svårt att släppa taget...
    Tror du får fundera vad som är viktigast för dig ? Du kan inte ha båda, fundera över vem som är viktigast i ditt liv.
  • Anonym (svårt)

Anonym (förvirrad) skrev 2008-02-27 19:44:40 följande:

Anonym (svårt) skrev 2008-02-27 19:35:59 följande:
    Det är självklart min man, men den andra ger mig jätte mycket också. Tror jag egentligen ville att nån skulle säga att det är helt ok, för allt det där har jag tänkt på sååå många gånger under de 2 åren vi känt varann. Men vet att ingen kommer säga det, för det är inte ok.
    Jag har varit i din situation kan jag säga ( svårt att tro kanske då jag varit negativ i alla mina inlägg ) men jag vet att det är fel och att jag som är svartsjuk som bara den skulle må skit om min man gjorde samma sak mot mig.
Svar på tråden Är han min "själsvän"?