Anonym (förvirrad) skrev 2008-02-26 23:00:52 följande:
Anonym (svårt) skrev 2008-02-26 22:53:46 följande:
Nej, känns som det är lite därför det vore bra att ses. Klickade inte den gången vi sågs kort, men har ändå fortsatt prata. Men vi vill sååå gärna ses efter att ha pratat så länge på MSN.Har blandade känslor inför min man. Tror dock han skulle lämna mig om han fick reda på det. Men som den "andra" säger så är tanken fri...Men nog har jag lite dåligt samvete, men känner också att han drivit mig lite till det...Du har nog rätt vad gäller det undermedvetna. Problemet är att jag verkligen älskar min man, även om jag vill ha nått mer.
Tyvärr så är det så att uttrycker " han/ hon har drivit mig till det " finns egentligen inte utan det är en sak vi hittar på för att ursäkta något vi gör som är fel.
Gumman du kan inte både ha kvar kakan och äta upp den :)
Tänk dig för noga för om du träffar honom och inget händer , men din man får reda på det så är det kört. Om han lämnar dig så kan du inte ens säga att det var värt det ....du kan inte heller ursäkta dina handlingar genom att säga " jag gick med på att träffas för att se om det klickar mellan oss "
Dessutom så säger du att du verkligen älskar din man....då är min fråga...vad händer om det klickar med msn-killen? Skulle du kunna vara otrogen eller skulle du först sklijas ?? Hur kan du skiljas om du älskar din man verkligen??
Förstår du lite hur jag menar??