Inlägg från: Anonym (tusen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tusen)

Är han min "själsvän"?

Jag tycker du ska ta en riktigt lång funderare på VAD du vill. Hade min man gjort mot mig som du gör mot din man så hade jag blivit väldigt sårad! Hade du accepterat att din man träffade en annan kvinna på MSN och irl bara för att "hon känns så bra att prata med"?
    Tycker du ligger farligt nära gränsen för otrohet nu tjejen!

Sen skriver du att du är så himla ärlig osv, visst, men i andra ögonblicket ska du inte säga något till din man och alltså ljuga för honom??

• Anonym (tusen)

Till (förvirrad):
    Om du nu känner som du gör ska du dtälla dig följande fråga; stannar du hos din sambo bara för ett det är bekvämt och tryggt eller ÄLSKAR och RESPEKTERAR du honom som din partner? Man kan i ett förhållande ha svackor och "tappa intresset" för varandra utan att behöva gå till en ny man för det. Om den nya mannen du träffar gör dig glad och uppspelt, är det för att du får uppmärksamhet eller är det för att du faktiskt gillar honom. Man kan vara kär i känslan, mer än mannen i sig om du förstår vad jag menar.

Tänk efter på vad du vill och gör inget förhastat som du kanske ångrar. Det är ok att drömma men vill du verkligen göra slag i saken och lämna det du har nu?

• Anonym (tusen)

Anonym (förvirrad) skrev 2008-03-01 16:28:59 följande:

Frågan är hur vet man någonsin om man är kär i kärleken eller känslan eller om det är personen man är kär i...Anonym (tusen) skrev 2008-03-01 09:50:25 följande:
    Du försöker se igenom den rosa dimman och de trevliga känslor man får av den bekräftelse personen ger dig. Se till själva personen. Gillar du ALLT han gör är nog något fel. Om saker du hade irriterat dig på hor andra plötsligt är ok, eller till och med gulliga kan du kanske tänka efter lite.
Svar på tråden Är han min "själsvän"?