Inlägg från: hannandreas |Visa alla inlägg
  • hannandreas

Del 2>Pappa i Örebro vår/sommar 2008?< Del2

Johan. Du ska enbart vara glad att du får veta när ni ska bli föräldrar. Aningen jobbigt att gå på övertid och inte veta när något ska ske. Till detta hör också att frugan har problem. Hon var ju överrörlig och hade ett smärtsyndrom när hon var gravid men har blivit bättre under graviditeten. Men alla jobbiga kilon är inte direkt bra nu. Aja. Om knodden inte kommer inom två veckor blir det igångsättning. Men jag vill ha ut barnet NU! Idag går vi med 3 dagars övertid.

• hannandreas

1 maj kl 1140 kom vår efterlängtade son. 4325 g och imponerande 51 cm. Kul kul kul var det men väldigt slitsamt. I samband med födseln var jag vaken i ca 1,5 dygn. Stolt över frugan som klämde ut gossen. Dagarna efter har varit mycket fysiskt och mentalt ansträngande så jag har inte haft mycket ork för datorn.

Kul att höra att det gick så bra för er andra och många gratulationer till de nya liven.

• hannandreas
    Svar på #26
    Johan76 skrev 2008-05-13 15:27:15 följande:
    Svar på #25Grattis till er!! Skönt att det gick bra, vi kanske sågs på BB, vi var där samtidigt, =) lycka till med sonen!
    Det är möjligt. När låg ni uppe på BB och vilken sal hade ni? För övrigt, hur tyckte ni BB va? För ni födde väl på USÖ, eller?
Svar på tråden Del 2>Pappa i Örebro vår/sommar 2008?< Del2