• Kimsan82

Ikea matstol???*hjälp*

Sonen har växt ur sin "baby" matstol och nu ska vi köpa nu!!
    Finns en på ikea som hete AGAM men jag tycker den är lite skranglig!!
    var på ikea i malmö för ett par veckor sen och hittade en ny modell som var lite mer robust, i antikbehandlad furu!!
    Sonens farfar vill köpa den i försenad jklapp men nu inser jag att jag inte minns vad den hette!! Den finns inte på hemsidan el i katalogen!!
    Nån som vet vilken jag menar?? Kostade 395 tor jag...
    Tack på förhand...

• Svar på tråden Ikea matstol???*hjälp*
  • Moll

Kimsan; Jo det var ju den jag menade...då var det inte rätt! Lycka till!

• Kimsan82

Har verkligen ingen möjliget att åka till ikea och kolla upp detta den närmaste tiden!! Ingen som vet??

• dweia

*puffar lite* Hoppas att du hittar stolen du letar efter! kram

• Kimsan82

Dweia - tack gumman!!

Prinsesstårtan - Hum ja kanske det..liknar den!! Är det "barstolen" då? Men den stod på barnavd..men ja allt e väl som sagt inte med på hemsidan!!

• Charlotte82

Hej!

Jo jag vet nog vilken du mennar, var själv ute på Ikea igår och fick då reda på att den har utgått tyvärr... Men jag vet att det ska finnas någon liknande i en annan möbelaffär, försöker själv komma på var... hör av mig om jag kommer ihåg det! Annars så kan man alltid kolla på blocket.

• Kimsan82

Utgått?? Men när jag var där så stod den som nyhet Så fort kan dom väl inte ta bort den!!??

Charlotte82 skrev 2008-02-27 22:58:22 följande:
    Hej!Jo jag vet nog vilken du mennar, var själv ute på Ikea igår och fick då reda på att den har utgått tyvärr... Men jag vet att det ska finnas någon liknande i en annan möbelaffär, försöker själv komma på var... hör av mig om jag kommer ihåg det! Annars så kan man alltid kolla på blocket.
  • Kimsan82

Nu har jag pratat med ikea!! INGOLF Barnstol heter den och kostar 399 kr!! HURRA!! NU ska här handlas stol...

• dweia

Vad bra att du fick rätt på det hela. Kul för lillkillen med ny STOR stol.

Svar på tråden Ikea matstol???*hjälp*