Min son har gift sig idag!
Min son var hos en tjejkompis och lekte idag. Direkt när vi kom dit så berättade hon att hon var kär i min son.
Sen när han kom hem igen så frågade jag vad de hade lekt och fick till svar: Först gifta vi oss, sen sprang jag iväg.
Jag blev lite nyfiken så jag ringde till kompisens mamma för att fråga vad de hade gjort. Hon berättade att de hade stängt in sig i sovrummet (lillasyster snart 2 var också med). Efter en stund så hör mamman lillasyster ropa: oj,oj,oj och hon bestämmer sig för att titta efter vad de gör. Så hon smyger dit och kikar in. Då ser hon min son och tjejkompisen stå mitt på golvet och pussas.
Eftersom det var dags för min son att gå hem så var mamman tvungen att avbryta leken efter en stund, varpå tjejen blir alldeles förstörd.
Men vi som skulle gifta oss...utbrister hon. Så mamman ordnar snabbt en ceremoni: tager du... att älska i nöd och lust osv. De står som tända ljus ändå tills hon säger att nu kan du kyssa bruden. Då springer min son ut ur rummet, rusar ut i hallen och tar kvickt på sig skorna.
Ville bara berätta en gullig historia.