• nicke nyfiken76

Min son har gift sig idag!

Min son var hos en tjejkompis och lekte idag. Direkt när vi kom dit så berättade hon att hon var kär i min son.

Sen när han kom hem igen så frågade jag vad de hade lekt och fick till svar: Först gifta vi oss, sen sprang jag iväg.

Jag blev lite nyfiken så jag ringde till kompisens mamma för att fråga vad de hade gjort. Hon berättade att de hade stängt in sig i sovrummet (lillasyster snart 2 var också med). Efter en stund så hör mamman lillasyster ropa: oj,oj,oj och hon bestämmer sig för att titta efter vad de gör. Så hon smyger dit och kikar in. Då ser hon min son och tjejkompisen stå mitt på golvet och pussas.

Eftersom det var dags för min son att gå hem så var mamman tvungen att avbryta leken efter en stund, varpå tjejen blir alldeles förstörd.
    Men vi som skulle gifta oss...utbrister hon. Så mamman ordnar snabbt en ceremoni: tager du... att älska i nöd och lust osv. De står som tända ljus ändå tills hon säger att nu kan du kyssa bruden. Då springer min son ut ur rummet, rusar ut i hallen och tar kvickt på sig skorna.

Ville bara berätta en gullig historia.

• Svar på tråden Min son har gift sig idag!
  • RoseMarie Nielsen

Gu så sött

• ELLY78

Åhh, vad sött Då är det väl bara att gratulera då

• Samibami

nämen vad trevligt!!
    Min dotter (4 år) har meddelat vid ett flertal tillfällen att hon så småningom ska gifta sig med lillebror (5 månader)...
    Den diskusioonen ska du vara glad att du slipper ta med din son

hihihihi

• Novus

Vad sött!
    Jag fick veta imorse att Emma (3 år om 1 månad) skulle gifta sig med mig och hennes pappa. Frågade då vem Nils (lillebror) skulle gifta sig med
    "Han ska också gifta sig med mamma och pappa"

• mamma på vift

Gud va sött!!!

Min man och jag gifte oss i somras och när Jacobs moster frågade vad han skulle göra i kyrkan (han bar ringen) svarade han: "Gifta mig med mamma o pappa så klart!"

Mamma till busungen Jacob + grodan Max född 16/8 v.30+6
  • Mamma S

Men vad gulligt! Det ska börjas i tid vet du...

Vad bra att mamman kunde hantera situationen på ett bra sätt också!

• bellanbus

Hihi, glöm nu inte att skriva upp detta!

Min dotter gifte sig på dagis med en kille, de var gifta över ett år faktiskt, han fick tom sin mamma att hjälpa honom att köpa en ring (bara en sån billig ring) sen klädde de ut sig i klänning o hatt o gifte sig. Hela dagis var involverat...haha

Nu är hon 7 år och har en "ny kille" haha...

Välkomna till Effelltown....
  • VISAMÅ

Här är det dockorna som ska gifta sig, ska bara sy upp lite kläder åt dom.

Jag har fått tipset (från dottern) att bli prins när jag blir stor, så att dottern som är en prinsessa kan gifta sig med mig. Vad sägs om dom framtidsplanerna?

Är hemma med en ´03 och en ´07
  • Ireth of Dorthonion

Hi hi, va gulligt!

• 3tjejer

Här gifter sig min 4-åring med lillasyster, 2 år, flera gånger per vecka. Det viktiga är att hon får vara brud - dvs den som har den fina klänningen!

När jag pratade om bebisen i magen om den är en flicka eller en pojke tyckte hon att det vore bra om den var en pojke för då kunde hon gifta sig med den sen.

• tatoo rosen

Åhh vilka söta historier!

Svar på tråden Min son har gift sig idag!