• Pallas Athena

Har fått hemsk pms efter förlossningen! Någon mer!?

Fy och usch! Jag är en riktig ragata några dagar innan mens! Och detta är ändå bara andra ggn jag har mens efter förlossningen, men jag har aldrig varit så innan!! Jag har fnissat lite lätt åt alla som blir rena "häxor" innan mens, för jag har inte riktigt förstått vad det innebär!
    Men jag är så sur och grinig och kan fräsa i princip vad som helst till maken, och sekunden senare undrar jag hur 17 jag kunde säga så! Men att be om ursäkt det tar emot under dessa dagar, jag är ju som förbytt! Annars har vi ett jättebra förhållande men inte just nu!
    Vilken tur att jag ska sätta in spiral om en vecka - så kanske PMS:en minskar i takt med att mensen minskar, för så här går det bara inte att ha det!
    Är det någon mer som har märkt av detta symptom eller är jag väldigt konstig!?

• Svar på tråden Har fått hemsk pms efter förlossningen! Någon mer!?
  • minskrutt

det är mer så att jag har gått och blivit en ragata nu på senare dar...
    jag får då hoppas på att jag inte får det efter förlossningen. =)

Ha det bra.

• Pallas Athena

Ja, det är ju som om den värsta mardrömmen där man springer men inte kommer någonstans! Så frustrerande känns det!

• Erik

Jag har också fått PMS (hade det inte innan). Jag blir inte elak snarare lite deppad. Det "pirrar" i hela kroppen och jag blir skakis på nåt konstigt sätt. Det pågår från strax innan mens samt under hela tiden jag har mens. =(

• Pallas Athena

Erik: Men visst är det konstigt! Att man kan bli så förändrad efter en graviditet!?

• Hannajo

Förut blev jag deppig, nu efter graviditet och förlossning är jag är ragata. Blir rädd för mig själv...

• Erik

Pallas Athena: Ja, ingenting är sig likt mera efter graviditeten! Både på gott och ont! =)

Svar på tråden Har fått hemsk pms efter förlossningen! Någon mer!?