• ThatsHot

någon som har tapet från rusta??

Vi funderar på den vita med tegel imitation någon som kanske har den uppe?..
    Men ni som har därifrån, funkar dom? så det inte ser muppigt ut?

dont worry be happy
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-28 10:20
    Kan tillägga denna:www.rusta.se/strukturtapet_tapet___tillbehor_c204_sc204.html längst ner till höger.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-28 10:21
    ehh blev fel!!

www.rusta.se/strukturtapet_tapet___tillbehor_c204_sc204.html
  • Svar på tråden någon som har tapet från rusta??
  • Meus Veritas

har inte sånna tapeter, men har tapeter från rusta, o det funkade alldelses utmärk o sitter där dom sitter så att säga

• hcj

Jag har tapeter från rusta och dom är precis som tapeterna från färgaffärena bara billigare!! Så får man pengar över till annat också :)

• La Lola

Den vita tegeltapeten hade vi i våran förra hall o det var jättesnyggt!

Snyggare än jag trodde.
    Min make ville ha den o jag tänkte "visst, visst men det kommer att se skitfult ut".

Men det gjorde det inte.

//Gordon Ramsay är min idol
  • modermadde

grejen mä rusta tapeter ä att dom ä mycke tunnare än tapeter från färgaffärer å alltså inte lika tåliga.. sen så vet ja att om man torkar på en del tapeter från russta så kan färgen blekna

• Nina1982

Jag har tapeter från rusta, finns i bildgalleriet. 39kr rullen. Jättefina! Är supernöjd.

• musli
    modermadde skrev 2008-03-07 17:01:50 följande:
    grejen mä rusta tapeter ä att dom ä mycke tunnare än tapeter från färgaffärer å alltså inte lika tåliga.. sen så vet ja att om man torkar på en del tapeter från russta så kan färgen blekna
    Kompisen har hela huset med Rusta-tapeter och två små barn. De har hittills tålt att bli avtorkade och suddade på med suddgummi utan problem.
  • modermadde

musli: d låter ju kanon bra! som sagt en del tappar färg...

Svar på tråden någon som har tapet från rusta??