Hur äter ni tacos?
Tortillas eller shells?
Tillbehör?
Har alltid kört med tortillas, men tänkte prova shells imorgon. Förutom köttfärsen brukar jag ha i gurka,tomat,sallad,majs,riven ost, röd lök, tacosås medium, creme fraiche.
Mums
Tortillas eller shells?
Tillbehör?
Har alltid kört med tortillas, men tänkte prova shells imorgon. Förutom köttfärsen brukar jag ha i gurka,tomat,sallad,majs,riven ost, röd lök, tacosås medium, creme fraiche.
Mums
Hårda skal, gärna tubs och nachos. Därutöver vill jag ha köttfärs, ost, tomat och guaccamole...
pita bröd helst annars tortillas.
Vi kör sällan med shells eller tortillas utan som oftast chips.
SEdan har vi alltid den färdiga guacemolen till, tomat, gurka, majs, paprika, lök, köttfärs med taco mix hot, oliver, feta ost, salsasåser.
Gott som tusan tycker vi!
brukar även ha i banan och äpple och feta ost
wraps och chips =)
först nån rulle sen chips.
jättegott o ha äpple och salladslök,, utöver de vanliga
inte creme fraiche , vi har gräddfil
använder både skal o tortillas
Är det de hårda så har vi köttfärs, rå lök, tomat, sallad, salsa och guacamole och cilantro.
Totillas gôr jag helst fajitas med.
vi kör med creme fraishen med smak av tomat och basilika, ger lite styrka eller med ayam chilisås gurka, parika, lök, majs, ost och sen tortilla
ja kör me chips, på med köttfärs å ost, in i micron tills osten smälter, på me gurka, paprika, röd lök å isbergssallad. mums!
Här hemma äter vi mest tortillas istället för hårda skal till tacos. Guacamole, sallad, tomat, gurka, ost, majs, holiday dipp, creme fraiche och taco chips.
Gott med lite olika dipper!
Smetar alltid ut lite sås på brödet, sedan köttfärsen och osten. på med grönsakerna och dipp överst! *yummie*
Ett måste är gräddfil med ett par vitlöksklyftor i. MUMS!
Mjuka bröd
Köttfärs/kyckling som jag kryddat själv
Hemmagjord guacamole
Grönsallad
Tomat (och gurka till barnen. Örk! säger jag )
Rödlök
Salsa (köpt eller hemmagjord)
Gräddfil
Tortillachips är också nödvändigt (ICAs. Ostsmak till mig och barnen, chilismak till maken)