Mått runt magen
Hej!
Tänkte höra med er vilket mått ni har runt magen, tvärs över naveln, och vilken vecka ni är i?
Jag har 90 cm och är i v.23.
Hej!
Tänkte höra med er vilket mått ni har runt magen, tvärs över naveln, och vilken vecka ni är i?
Jag har 90 cm och är i v.23.
Oj då....känns som jag kommer bli gigantisk då ju :(
Jag är inte jätteorolig över magstorleken och som du säger tea 1982 så beror det väl på en så himla massa saker och kan säkert ändra sig också beroende på hur bebisen lägger sig och sådär. Vill ju helst inte bli så stor så att det blir jobbigt att röra sig dock, fast det kanske man alltid blir, valen
Några fler som vill va med o jämföra?
Kul att så många skrivit
Kan dock säga eftersom många tydligen funderar på vilket mått det är jag avser och precis som jag skrivit så har jag tänkt mig runt naveln för att iaf jag är som störst där och runt där är magen liksom koncentererad. Så inte midjemåttet för de flesta iaf utan lär hamna längre ner. Horisontellt måttband runt om och tvärs över naveln alltså!
Den här tråden blev bättre än vad jag trott. Hade tänkt mig att man skulle få fram nåt slags vanligast mått i olika veckor men istället har det kommit fram att vi alla är olika pga väldans många orsaker och att allt är ok! Och det känns bra tycker jag