• Anonym (Orolig.)

Gör det ont att ta ut pstav?

Jag har fått en akuttid för att ta ut min pstav på torsdag.
    Är lite orolig för att det gör ont , Någon som har har erfarenheter ?

Ja jag vet att man får embla plåster. Men det känns som om det borde göra ont ändå.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-29 11:57
    Är det någon som det har gjort ont på?

• Svar på tråden Gör det ont att ta ut pstav?
  • MaijaO

Jag har bara tagit ut de gamla, när det inte var en stav utan 6. Jag blev lokalbedövad så förutom nålsticket så kändes ingenting.

• veronicaq
    MaijaO skrev 2008-02-29 11:38:00 följande:
    Jag har bara tagit ut de gamla, när det inte var en stav utan 6. Jag blev lokalbedövad så förutom nålsticket så kändes ingenting.
    samma här
    23/7 kom min lilla Tiger!!
  • Anonym (Orolig.)
    Imox skrev 2008-02-29 11:48:20 följande:
    ne känns inte ett smack :)
    Okej :) Tack. Nu blev oron lite mindre iaf.
  • Jewell

Jag fick en bedövningsspruta så det kändes inget alls

• Anonym (Orolig.)
    Jewell skrev 2008-02-29 11:49:12 följande:
    Jag fick en bedövningsspruta så det kändes inget alls
    Okej, jag ska få något emblaplåster sa de:P Men man kanske får spruta också?
  • Anonym (Orolig.)

Puff

• Anonym

Söker på att du inte skulle gå till apoteket och köpa plåstren själv och sätta dit? Det tar nämligen någon timme att få full effekt... Ring och kolla!
    Man kan göra antingen med spruta eller m bedövningsplåster. (Emla, inte Embla )

• Anonym (Orolig.)
    Anonym skrev 2008-02-29 13:00:05 följande:
    Söker på att du inte skulle gå till apoteket och köpa plåstren själv och sätta dit? Det tar nämligen någon timme att få full effekt... Ring och kolla!Man kan göra antingen med spruta eller m bedövningsplåster. (Emla, inte Embla )
    Oj tyckte om sa Embla :D Nej jag ska göra det på ungdomsmottagningen så ska dit dagen innan och hämta de.
Svar på tråden Gör det ont att ta ut pstav?